Bila Gambar Ben Ashaari Kena Curi, Tak Kisahlah, Dia Memang Blogger Terpopular Abad Ini, Tapi .. | fasihah.com


December 31, 2010

Bila Gambar Ben Ashaari Kena Curi, Tak Kisahlah, Dia Memang Blogger Terpopular Abad Ini, Tapi ..

Assalamualaikum penduduk maya. Penat. baru lepas pergi meninjau orang training ping pong, lepas itu, pergi Female Sport Complex sebab kawan-kawan ajak buat BBQ kat situ. tepat jam 12:30 kurang lebih sampailah depan gate mahallah (asrama) tadi. Memang seronoklah ber BBQ tadi. Esok boleh rojer-rojer gambar-gambar sewaktu majlis.

Azhani kata, " eh seha, you jangan lupa tau. cerita kat blog you nanti apa kita buat ni. "


Aku kata, " Owh.. boleh je Hani, nanti I buat entri aweks cun UIA ye. Haha "

So, insyaAllah ada kelapangan nanti aku cerita lah aktiviti tadi. Sangat ceria. We are having so much FUN! Rasa macam baru lepas exampula. Bagus juga buat macam ni, dapat sama-sama merapatkan lagi network kawan-kawan. At the same time, relax sekejap. Lepaskan tension baa kata orang Sabah ba. hehe ;)

Ok, nak tahu antara orang kuat tadi, ada seorang ni blogger juga. Blogger dia hebat. Dia pernah menang peraduan MAxis tak silap. Dapat Hp FREE tu dari Maxis. Nak tahu sapa? Saffawati. Boleh terjah sini.

Ok, nanti sambung cerita BBQ lain kali.

Nak cerita yang tajuk tu. Hmm, tadi balik-balik, entri  Encik Ben Ashaari pasal gambar dia kena curi. Huhu tak kisah lah Encik Ben, anda memang famous. Nak baca selanjutnya, baca kat sini.

So, mesti korang macam fikir aku sengaja nak buat entri panas kan? Taklah, aku tengok search keyword tadi. Ada keyword gambar fasihah. Aku ni mana popular macam blog Encik Ben ni. Apa pulak nak sampai search gambar aku kan. Meh tengok sini list keyword tu.

Hmm, aku terus macam.. Blur kejap. Takut pun ada, uih, takut la, kita bukan tahu orang nak buat apa dengan gambar kita kan? Jadi aku cuba lah serach kat google semua. Nasib baik tak ada gambar aku. Aku dah cuba sebaik mungkin tidak menyebarkan gambar secara berleluasa.

Tapi, pada masa yang sama, mungkin fasihah yang dimaksudkan itu bukan aku kot. Fasihah entah mana entah kan? Aku sahaja yang perasan lebih-lebih. ialah, siapa pun aku ni orang nak kenal. Tak macam abang Ben yang memang dikenali ramai tu pun kan. :)

Apapun, nak amik gambar orang jangan lupa mintak izin atau letak link sekali dari mana sumber tahu? Jangan buat macam sendiri punya gambar. Tak elok. Kurang bermoral. Hehe masuk sivik sekejap.

Oklah, nak tido. Dah malam. entri di taip jam 2:15 pagi. Tapi ini autopost. Bakal published jam 8.00 pagi esok. Selamat bercuti semua! Wassalam

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

17 comments:

Izamir Ridzwan said...

eh gmbr FS kna curi?? wah femes ni

Luqman Zakaria said...

hye ...follower baru singgah meh :P

follow me back keh!! heeh

http://myamigosspace.blogspot.com/

Seri said...

selamat tengah hari. waktu Seri baca. hehe

Ahmad Hati said...

jnji Fasihah gak


Up Traffic - Keyword-Keyword Menarik + Khairul Fahmi

Fasihah Supian said...

@Izamir Ridzwan
Tak dapatlah nak di curi rasanya, sebab tak ada. Kat fb pun tak da gambar FS. Femes? Tak lah, salah fasihah kot tu IR..

Fasihah Supian said...

@arep_lockermonth
hye..tq follow nanti FS ke sana semula okeyh? :)

Fasihah Supian said...

@Seri
Selamat petang pula Seri. FS baru balik dari aktiviti luar. Baru sempat nak online. Sat lagi FS jenguk Seri pulak ye.hehe

Fasihah Supian said...

@blogger
Huhu memang lah Fasihah, tapi nama ayah lain kot?hehe

Anonymous said...

Wah...wah...banyak peminat dalam senyap rupanya?

=)

Ain Zulaikha said...

mana lah tahu orang nak tgk muka fasihah mcm ne.. betul tak? hehehe


terima kasih komen entry saya tajuk help me! help me! :) Selamat tahun baru :)

apdm said...

salam


hehehee....


selamat tahun baru :D

apdm said...

salam


wah wah wah


hehehe


selamat tahun baru :D

Fasihah Supian said...

@Sephi Sephia
bahaya ni kak..huhu tak best lah ada org nak curi gambar.huhu

Fasihah Supian said...

@Ain zulaikha
tq singgah komen sini juga:)
hehe fasihah bukan sorang kat dunia ni ain ;)

Fasihah Supian said...

@Ain zulaikha
tq singgah komen sini juga:)
hehe fasihah bukan sorang kat dunia ni ain ;)

Fasihah Supian said...

@syira aka sepatu hijau
wsalam..hehe

selamat tahun baru :)

Salim Harmanain said...

salam...lama x jln2 sini..
happy new year cik FS..