For The First And Ever!!! BE Pertama! Penantian berakhir! | fasihah.com


December 22, 2010

For The First And Ever!!! BE Pertama! Penantian berakhir!

Salam dari FS. Rezeki hari ni. Rasa tangan gatal-gatal nak buka Nuffnang. Bila tengok kat Earnings, ada BE masuk rupanya. Rasanya kali ni tak salah lagi dah. I LOVE YOU NUFFNANG. Selepas 26 hari... Kiranya sebulan jugalah. Alhamdulillah, merasa juga BE yang orang sibuk-sibuk perkatakan tu. Ini yang menaikkan semangat berblog ni.

Dapat 1 Buffered Earnings kat Leader Board. Patutlah buka-buka malam tadi, iklan kat LB tu asyik keluar je. Semalam tak ada lagi. Baru masuk hari ni lah rasanya. So, sapa berminat, boleh klik kat iklan paling atas tu.

TERIMA KASIH NUFFNANG!!!!!!!

FS saaayang Nuffnang. Seronok memang seronok, tapi kena rajin lah lepas ni. Tapi.....laptop tak ada, sedihnya. Susah nak online. Nak online kena pinjam laptop kawan. Tak apa, kejap lagi mungkin ada, InsyaAllah. Apapun, THANK YOU NUFFNANG! FS akan terus sayang Nuffnang lah macam ni. ;)

FS kata: jom pergi kelas dengan FS bersama senyuman DARLIE! ;)

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

16 comments:

Muhammad Hamidi Zamri said...

Tahniah.. autopost nmpk nye.. ;)

sollehahn said...

wah..baru sebulan dah dapat BE!..tahniah!

Syafiq Rosli said...

congrat ya

Sepi tanpa mimpi said...

saya baru jugak dapat :)

nazirulhazwan~ said...

tahniah3:)

deqdeq said...

tahniah dah dapat BE

irene said...

Tahniah^^

oktant said...

Tahniah ye! Awak mmg hebatlah. =)

Redbloodsnow said...

alhamdulillah :) rezeki tuh dr ALLAH SWT ^_^ hiksss

Cik Liyana said...

bestnya ! cik getah tak dapat lagi BE kena usaha lebey nih !

AWARD UNTUK PENGIKUT HATI GETAH

terima kasih sebab follow ! sila amik award yer !

Cik Liyana said...

bestnya ! cik getah tak dapat lagi BE kena usaha lebey nih !

AWARD UNTUK PENGIKUT HATI GETAH

terima kasih sebab follow ! sila amik award yer !

Cik Liyana said...

bestnya ! cik getah tak dapat lagi BE kena usaha lebey nih !

AWARD UNTUK PENGIKUT HATI GETAH

terima kasih sebab follow ! sila amik award yer !

Cik Liyana said...

bestnya ! cik getah tak dapat lagi BE kena usaha lebey nih !

AWARD UNTUK PENGIKUT HATI GETAH

terima kasih sebab follow ! sila amik award yer !

zahra pazim said...

ok ok ok. ada orang nak belanja. yay yay yay! :ppp

saya_arief said...

tahniah.
;D

FasiHaH SupiaN said...

@Hamidi Zamri
hehe autopost,menggunakan kemudahan seoptimum mungkin ;)

@solehn
tq :)

@syafiq Rosli
tq ya

@sepi tanpa mimpi
kita sama :)

@nazirulhazwan
tq2 :)

@deqdeq
tq :)

@irene
^^,

@oktant
tq..xtaula ape menda yang hebat tue..huhu

@Redbloodsnow
Alhamdulillah :)

@Cil Liyana
hehe tapi 1 je pun..:)

@zahra pazim
uit2,sapa pulak mahu belanja???huhu

@saya_arief
tq :)