Permulaan Yang Menyihatkan! | fasihah.com


December 13, 2010

Permulaan Yang Menyihatkan!

Assalamualaikum. Jam menunjukkan 3:06 pm. Tak sharp nak update pukul 3. Apa kes? Ok, kes tak ada laptop. Broadband kalau tak ada laptop pun tak guna. Traffik merudum habisan semalam. 115 UV sahaja. Tak apalah, aku pun tak dapat blogwalking sangat semalam sebab sibuk dengan kenduri kahwin kononnya. Dapat posting pun 1 entri sahaja semalam. Oklah, TERIMA KASIH kepada semua yang menjengah ye! Aku sangat menghargai jasa yang menjengah sini. Senyum sambil kenyit mata. ;)

Credit. Hampir bunuh diri bersama Broadband kerana tiada laptop. Haha

Mana ada nak bunuh diri macam gambar kat bawah ini. Dosa besar lah. Tipulah nak bunuh diri sebab tak boleh online pun. Haha

Credit.
Hari ini hari pertama sekolah!! Aiyoo, aku bukan budak sekolah la. Aku budak Universiti. Tapi tadi dah mula pergi sekolah. Teringat kawan mak cik cakap aku budak darjah 6, aku nak cakap aku mula sekolah la tadi. 

Ok, hari ni kelas pagi je, dari 8.30 pagi sampai pukul 12.50 pm. Straight! non-stop! Pastu, penat! Apa taknya.... 
  • pukul 8.30 am - DECISION SCIENCE. Kelas kat ECONS.
  • 10.00 am - ETHICS & FIQH FOR EVERYDAY LIFE. Kelas kat ADMIN. [ Ini penyebab penatnya, dari ECONS pergi ADMIN, lepastu pergi ECONS semula. Memang pagi-pagi lagi dah ada aktiviti yang menyihatkan badan! ]
  • 11.30 am - MARKETING PRINCIPLE. Kelas kat  ECONS.

Pagi tadi? Masuk kelas terlewat. Haih, azam Tahun baru hijrah kata tak nak jadi penjenayah kuliyyah. Aih,, kena tukar attitude ni. FasiHaH, FasiHaH, apa mahu jadi......?? Permulaan sem dah buat hal. Haihhh.. 
Dalam kelas ETHICS itu, nama lecturer ABDUL KABIR HUSSAIN SOLIHU. Ini bukan KABER HERO KABER ZERO ok. ;) 

By the way, cerita ETHICS ni. Nak cerita sikitlah. ETHICS berblog. Gaya macam aku ni blogger yang sangat beretika je lah kan? Tak adalah, aku macam nak tekankan yang 1 ni. 

Sila tinggalkan LINK selepas anda jejaki blog ini. Tolonglah ya..... Terima Kasih. ;)

Kelas MARKETING pulak? Haih, TERSILAP MASUK KELAS!!!!!!! Malunyaaaa =____='
Credit. Haih..Malu! Nasib baik kelas tu tak ada sapa-sapa.
FasiHaH Kata: Okeyh. Cukuplah tu. Terima kasih ya yang menjenguk sini! Yang jadi Follower, yang pergi sini, jangan lupa tinggalkan link ok!!

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

12 comments:

oda said...

adoii cik seha..sme la kte..bru 1st day tp rasa macam dah bz je..caiyok2 penjenayah kuliyyah;)

Faisal Arrifin said...

sama lah, aku pun dah tak da lappy,
baru tahu petang tadi umah kena masuk pencuri.
terima kasih ya encik pencuri.
aku sayang ko sangat!
kita jumpa kat padang mahsyar nanti ya.
okay,
aku penat dan marah. =)

Fasihah Supian said...

@oda
ya...i like that! penjenayah paling berkaliber ni.haha good luck to you too keyh!!;)

@faisal
wa...sorry to hear that. Tak apalah, nanti mungkin boleh dapat yang lebih bagus lah tu. Sabar ye! :)

Nas said...

hehehe..aku pon pernah tersilap mask kelas...muka aku menonong je masuk dgn muka yakin..tegok2 student yg xknal senyum2 je :P

Atika Natasha said...

waa..same lah kite..ika pnye aktiviti bw pun dh tgendala sbb msalah tenet sl0w..berukben tak by0r lg..huhu..tenkiu tau sudi lwt n fll0w ika..ika akn fll0w anda balik bile tenet dah 0k ye..insyaALLAH..

Fasihah Supian said...

@nas
haha pengalaman tu pengalaman...:)

@atika natasha
okey...syukran :)

Faisal Arrifin said...

masih berharap alienware. =)

muhamadsufian89 said...

tahniah dah masuk kelas..sy dalam mood cuti lagi..hehe

Fasihah Supian said...

@FAisal Arrifin
haha,alienware?apakah??

@muhamadsufian89
haha seminggu sudaa.UITM ke?

Faisal Arrifin said...

search kat uncle google. =)

Fasihah Supian said...

@Faisal Arrifin
insyaAllah...........

ANISRAHIM said...

hehe..sy pon la..bru dpt on9..huhu..tu y lmbt singgah sini :)