Sakit! Kepala Pusing-Pusing Macam Ada Kapal Terbang Atas Kepala. Macam mana mahu baik? | fasihah.com


December 3, 2010

Sakit! Kepala Pusing-Pusing Macam Ada Kapal Terbang Atas Kepala. Macam mana mahu baik?

Baru sahaja pulang daripada rumah Mak Cik. Ada sedikit kenduri, tolong-tolong sedikit pagi tadi. Semasa di sana, aku memang sihat wal afiat. Tapi lepas tu, jadi macam ni.

Credit. Hehe Tiba-tiba jadi comel pulak. ;)
Ok. rumah dia atas bawah, tapi tak tinggi sangat. Aku ni rendah, aku memang tak expect lah keluar rumah tu boleh terhantuk. Masa sampai, masuk jumpa mak cik, aku tunduk, jadi tak kena. Nak keluar semula lepas itu, dengan bangganya aku jalan macam biasa, sekali tu, ********** terus berbintang-bintang kepala aku. Sakitnya AMAT. Sampai sekarang ni tahu tak?

Aku terhantuk!
Credit. Lebih kurang macam ini lah, tapi aku kena kat dahi atas sikit.
Seriously! IT's really HURT!!! sampai sekarang sakit, tajam sungguh! Aku tolong-tolong rasa nak terkeluar biji mata tahan sakit. Sampai ke petang tak hilang lagi. Drive kereta balik, nasib baik lah, masih waras.

Angah kata, letak bawang kat tempat yang Berbenjol tu. Haih, betul ka? Ada lain petua tak? Ini kalau tidak diubat, boleh jadi seminggu kepala pusing-pusing ni.

Credit. Tolong-tolong, macam mana mahu hilangkan itu benjolan?
FasiHaH Kata: so, kawan-kawan, kalau jalan bukan setakat pandang depan, kena tengok atas sekali, nanti terhantuk. huhu sakit,sakit.

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

2 comments:

ツInt said...

kalau terhantuk selalu gosok kat area yg terkena hantuk tu okay,coz ade kes darah beku lame2 kalau dibiarkan..x pasal2 kena operate..ok!

Fasihah Supian said...

@ INt
tq :)