Malaysia VS Laos | fasihah.com


December 7, 2010

Malaysia VS Laos

Credit

Ok, aku baru lepas menonton minit-minit terakhir perlawanan Bola Piala Suzuki 2010 kat TV1.

So, apa keputusan?

MALAYSIA 5 - LAOS 1

TAHNIAH MALAYSIA!

:)

  • Gol pertama pada minit ke 4 melalui tendangan Amri kepada Norshahrul yang menanduk bola mengenai tiang gol sebelum bola masuk ke dalam gol. 
  • Laos membuat jaringan penyamaan melalui hantaran kemas Lamnao Singtao yang ditanduk Kimsun pada minit ke-7.
  • Minit ke-39, Malaysia menambah jaringan gol ke-2 melalui hantaran Safiq ke Amri dan Amri menendang bola ke dalam gol.

  • Minit ke-73, Amirul berjaya menjaringkan gol ke-3 untuk Malaysia.
  • Minit ke-76, Norshahrul Idlan Talaha menjaringkan gol ke-4.
  • 4 minit masa tambahan diberikan. Gol sendiri! Laos jaringkan gol untuk Malaysia.

Majulah Sukan untuk negara.hehe

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

7 comments:

Fakhrur Razi berkata said...

woahhh
congrts Malaysia~!!!
;D

bagus nih
aku kt sini xboleh tgk tv
sekurang2nya ad juga blog yg mengulas
hohoho thx2

salim harmanain said...

best..macam pengulas sukan..

anda telah di tag..
http://salimharmanain.blogspot.com/2010/12/lari2-bersama-bloglarian.html

FasiHaH SupiaN said...

@fakrur
hahaha tu lah,Malaysia boleh!hehehe

eh,kau kat mana tak ada tv?

zahra pazim said...

saya x tengok. tapi saya tau malaysia menang sbb dapt dengar dentum2 dari mulut abang saya.haha

FasiHaH SupiaN said...

@salim
haha dulu cita-cita nak jadi pembaca berita. ;)

@zahra
kite terpaksa tengok,tv ada 1 je.huhu di conquer dek abg ku..

hans said...

bila aku cakap Malaysia menang dia kalah
dan bila aku cakap Malaysia kalah dia menang
so,untuk semi final aku kena cakap Malaysia kalah lagi
hohohoh

P/S : Kisah Dongeng Telefon Awam Dan Telefon Bimbit

FasiHaH SupiaN said...

haha Hans, macam tu ke??
ok,semoga tetap pendirian dengan keputusan malaysia kalah tu;)