3500th Visitor | fasihah.com


December 2, 2010

3500th Visitor

Nak buat ke tak, nak buat ke tak?
Buat lah...

Credit

Buat pertama kali, aku ingin mencuba membuat 1 contest.
Di mana, aku mencari pelawat yang ke-3500.
Disebabkan ini kali pertama buat contest seperti ini, siapa yang berjaya, aku berikan topup kepadanya.
RM10 sahaja. Tak tahu dapat sambutan atau pun tidak.
Jadi, bila datang page ni, korang tengoklah ye, korang yang ke berapa.
Kalau aku yang jadi ke 3500 tu. Tak dapatlah. :)

So, bila masuk page nie, terus tengok sini,korang ke berapa.


Tak kisah lah siapa anda, tapi,bila lawat sini, dapat jadi yang ke-3500.
Sila print screen. Bagi kat aku macam kat atas ni la..
Yang ke 3500 tau! :)

Lepas tue, hantarkan ke emel aku,
berikan nama penuh, sertakan print screen tadi.
Okey?
Siapa yang bertuah? Tak tahulah.

FasiHaH Kata: RM 10 sajalah yang mampu buat pertama kali nie.. TQ :)

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

12 comments:

hans said...

sapa lah bertuah tu

P/S : Review Filem Ngangkung & Berapa Kutipan Filem 2 Alam? RM39.9 Juta Kah?

FasiHaH SupiaN said...

@hans
hehehe tak tahulah,jangan tuan blog sendiri sudah :)

salim harmanain said...

mcm best.. :)

zahra pazim said...

wahhhh! mau3. tapi nset saya dah 2 minggu x on! haha

FasiHaH SupiaN said...

@salim
hehe boleh2 ;)

@zahra
dapatkan la jd yg ke 3500
nanti kite topupkan awak ;)

Muhammad Hamidi Zamri said...

eh, dah pandai topupkan org ye.. ;)

Akma Azlin said...

wah,,thanks for posting comment in my blog!!!

FasiHaH SupiaN said...

@hamidi
baru belajar...

@akma
welcome:)

Boloque said...

menarik nih..harap Boloque no 3500

LAWAK: (Video) Zizan & Johan Cakap English Di Shout! Awards 2010

MENARIK: RM20 Seminggu Dari Nuffnang..Terima Kasih Nuffnang

FasiHaH SupiaN said...

@boloque
kena rajin singgah lah :)

Syamimi Nadia said...

haha,.sekodeng tiap harilah..hahaha

FasiHaH SupiaN said...

haa..itu perlu..dah nak dekat dah tu..:)