Anda Happy Berblogging? | fasihah.com


December 18, 2010

Anda Happy Berblogging?


Salam semua. Comel tak orang yang kat gambar atas ni? Itu header blog LM [ Hidup Itu Indah ]. Comel tak LM? Comel kan. Hehe So, sesiapa berminat nak tahu siapa dia, boleh klik link Hidup Itu Indah. Sementelaah menunggu Isyak ni, tiba-tiba rasa nak join pulak Segmen LM ni. FS selalu juga pergi blog dia, sama ada jadi silent reader atau kadang-kadang tinggal jejak juga lah. :)

So, macam mana nak join kalau berminat? Boleh klik sini.

So, kena buat apa ya?

1.Tajuk entri :Anda Happy Berblogging ?

2.Header blog LM

3.Jawab soalan ini :

LM : Sudah berapa lamakah anda berblogging ?

FS : Mula mendaftar dengan blogger pada Januari 2009. Entri pertama pada 31 Mac 2009. So, lebih kurang nak dekat 2 tahun lah.


LM : Adakah anda happy berblogging ?

FS : Ya, FS happy berblogging. Kat sini lah macam-macam cerita boleh jumpa. Yang comel, yang handsome, yang hot, yang cool, semua ada.


LM : Adakah anda mempunyai kenangan pahit selama berblogging...ceritakan .

FS : Hmm, yang ini bagaimana ya? Ada ke tak.. Ok, sebelum blog yang wujud dengan nama -FasiHaH SupiaN- ni, dulu ada blog. Bergiat aktif juga lah antara kawan-kawan. Tapi dah deactivate sebab rasa macam give up. Sebab rasa macam ada orang tak suka dengan FS. Yang dulu tu memang lebih personal. 

So, setelah lama berdiam, buat yang baru yang sekarang ini. Buat masa ni belum ada kenangan yang terlampau pahit. Tapi, ada satu ketika di mana, ada orang baru follow blog dan kebetulan FS masa tu tak sempat nak jenguk balik. Tengok-tengok dah unfollow balik. Rasa macam, huhu tak tahu nak bilang apa. hehe Itu ajelah kot yang pahit suam-suam kuku sikit. ;)

LM : Harapan terhadap blog anda
FS : Harapan FS tak lain, merapatkan lagi ukhuwwah dan memperlebarkan lagi jaringan network antara bloggers. Nak jadi macam Hanis Zalikha tu tidaklah kan. Tapi tiba-tiba rasa macam sekarang ramai benar bloggers baru yang hebat-hebat. FS buat blog nak dekat 2tahun follower tak sampai 400 pun. Tapi yang baru-baru ni, mantap-mantap semuanya. Tahniah,tahniah! :)



4.Pandangan anda terhadap blog LM

Pandangan FS terhadap blog LM ialah simple, kemas dan mesra pengunjung. Di tambah dengan pemilik yang cun dan comel. Hehe [ bunyi macam bodek LM pulak. Hehe Tak de. Tak de. ;) ]

5.Tarikh tutup : Sampai LM rasa nak tutup..haha...Jom ramai - ramai kita beramah mesra...tukar pendapat dan pengalaman kan bagus..betul tak ?
Siap!


TERIMA KASIH SUDI BACA^^

5 comments:

syazana amira said...

nana datang dari blog sis LM :)

nur said...

selamat berblog

norh said...

salam kenal :)

Syafiq Rosli said...

all da best

Fasihah Supian said...

@misz nana
tq :)

@nur
welcome :)

@norh
salam kenal :)

@syafiq
all the best to you too..