Tinggal 3hari. Counting for that day | fasihah.com


December 4, 2010

Tinggal 3hari. Counting for that day

Assalamualaikum! Morning Readers!
Hari ini buat apa?

Mari manfaatkan cuti anda. Aku cuti-cuti jadi cikgu tak bertauliah, ajar anak-anak buah aku. Korang buat apa? Lagi-lagi kawan-kawan UIA. Ada baca entri 17 perkara dibuat masa cuti? Kalau belum baca boleh klik sini. Aku rasa, masa cuti nie, korang rajin-rajinlah tolong Ibu ayah kat umah tau! Bukan selalu ada kat rumah. Jangan merungut buat kerja. Senyum je. Ha, mesti mak ayah korang senyum melebar korang ada rumah. hehe

Kata Dr M, melayu mudah lupa. Korang setuju ke yang ini? Kalau tak setuju, baik korang rajin-rajin tambah ilmu pengetahuan di dada. Hehe Gaya macam aku ni banyak pengetahuan pulak. Tidaklah, aku nak bagi semangat kat diri sendiri lah. So, kira beri semangat sama-samalah kita kan.

Oh ya, 3hari lagi?

Hari apa tu? Hahaha Hari apa lagi, hari paling cuaklah, sebab result keluar! Yang pasti, aku tak bolehlah nak tengok terus jam tu, Kena tunggu abang aku balik kerja. Baru dapat online. Kawan-kawan sudah sedia nak tengok keputusan? Wah, memang takut, CUAK!!

FasiHaH Kata: Apa perasaan korang bila nak tengok result? Mari berdoa bersama agar kita semua mendapat result yang baik dan cemerlang! :)

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

6 comments:

Anis Farhah said...

gud luck~!! ^___^

FasiHaH SupiaN said...

tq ^___^

MiSs TOrA said...

ish dlu klo time stdy ni asal result dkt nk kua dah mmg xblh tdo mlm da ni hehe..smpai temimpi =)

FasiHaH SupiaN said...

hehehehe kena tdo...kena wat2 tenang je..hehe

eiela said...

memang berdebar-debar bila nak tau result. banyakkan bertenang. =)

Latest Entri :
Blog Oh Blog!!
Senyum Itu Sedekah

FasiHaH SupiaN said...

benar benar benar :)