Pertama Kali Dapat Featured! | fasihah.com


December 4, 2010

Pertama Kali Dapat Featured!

28 Nangs. Terima kasih kepada semua yang sudi klik.

Jadi, aku syorkan, kepada sesiapa nak rasa featured macam ni, kena buat post yang tajuk dia menarik. Kalau berkenaan Nuffnang, BE, ME memang orang akan baca selalunya. Apapun, jangan selalu sangat buat cerita BE nie, kadang-kadang bolehlah. Jadi blogger ni sebenarnya kita nak kongsikan sesuatu kan. Kita kena jaga juga pembaca kita. Macam aku, aku ada ramai kawan bloggers yang tak join Nuffnang ni, ntah-ntah diorang tak minat. Kalau dok cerita pasal ni, takut dorang tak nak ke sini dah. Maka, bijaklah dalam menulis. Eceh, macam motivator.hehehe

Apapun, aku rasa, tajuk yang menarik, pasti menarik ramai pembaca.

FasiHAH Kata: Mulakan hari anda dengan senyuman! Selamat berhari Sabtu. Apa aktiviti hari ini? Aku macam nak bodek abang aku pergi MAHA, kalian bagaimana? Manfaatkan Sabtu anda ya! :)

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

2 comments:

Izamir Ridzwan said...

bgus2

FasiHaH SupiaN said...

Yup Izamir, banyak belajar daripada anda-anda yang berpengalaman. TQ :)