Kitab Ini Bahaya | fasihah.com


December 27, 2010

Kitab Ini Bahaya





Selamat petang. Tadi berblog walking, ada 1 blog yang hebat nie beritahu tentang kitab kat ata ni. Tq Airul!

So, kalau nampak kitab kat atas tu,jangan ingat ayat Quran ye, ni Bible... Jangan sampai teringin nak beli pula, kalau diberi percuma pun tak perlu lah kan..

Ni kata Airul..


Sebarkan dan maklumkan kepada semua saudara2 kita.
 
Tolong Baca.Jangan biarkan kita di perbodohkan oleh org2 KAFIR ..................
Perhatian Kalau ternampak penghujungnya ditulis
"Surah Injilu Matay "(Terus reject)
 
Assalammualaikum Al Muslimin dan sahabat-sahabat semua....
Sila baca dan edarkan kepada sesiapa yang tiada di dalam e-mail ini...
Itulah agenda Kristian, maka berhati-hatilah..... Jangan terpedaya pada
rupanya sahaja tetapi tengok dan sel id ikilah isinya juga... tengok
keseluruhan. Memang ianya nampak cantik sekiranya dibuat untuk
menghiasi dinding rumah, Hhmm.... sekali pandang macam ayat/kalimah
Al-Quran.......sebenar ayat Bible.

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

8 comments:

iszieylyanziy said...

thanks2x :)

Izamir Ridzwan said...

syukur sebarkan maklumat baik ni.. IR nak sebarkan jugak boleh??

Ain Zulaikha said...

terima kasih berkongsi :)

FasiHaH SupiaN said...

@iszieylyanziy
welcome2x :)

FasiHaH SupiaN said...

@Izamir Ridzwan
silakan Ir, penting maklumat macam nie, kena sebarkan nie..

FasiHaH SupiaN said...

@Ain Zulaikha
Sama-sama ain :)

Cik Ila said...

nasib baik bagitau..kalo tak,msti ramai yg salah pndang..thnx.. :)

FasiHaH SupiaN said...

@Cik Ila
welcome..sebar2kan lah :)