Program Realiti TvAlhijrah - Pencarian SOLEHAH | fasihah.com


June 7, 2011

Program Realiti TvAlhijrah - Pencarian SOLEHAH







Assalamualaikum jelitawans yang budiman lagi comel sekalian. Hehe Greating perempuan je lah hari ni. Program SOLEHAH sebabnya kan? hehe Semalam, aku dapat mesej, begini bunyinya.


Anda calon-calon ustazah yang berkebolehan? Berminat untuk mengasah bakat dalam bidang dakwah? Sesiapa yang berminat untuk menyertai Program Realiti terbaru under TvAlhijrah @ Astro Channel 114, bagi pencarian SOLEHAH. Sila hubungi Elly @ Wan Suhaili (013-9022881). Sila hantarkan resume dan gambar anda segera ke alamat emel wan.suhaili@gmail.com. InsyaAllah audition akan diadakan di UIA Gombak, pada 13 dan 14 Julai 2011. Segala maklumat lanjut akan dimaklumkan semula. Sebarkan. Terima Kasih.

Jadi, aku mengambil kesempatan dengan blog yang ada ni, untuk menguar-uarkan pencarian SOLEHAH ini. Bagi yang berminat, boleh lah menghubungi nombor telefon atau emel diatas. Sebarkan kepada kawan-kawan yang berminat ya! Atau tekan butang share di bawah untuk share di wall facebook anda. Tq :)

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

7 comments:

hamzah ian said...

bagus juga program ni eh..

Fasihah Supian said...

@hamzah ian itulah, harapnya begitulah ;)

Mutiara Bernilai said...

wah, dapat mane ik|an ni?

hik2,, segan r nak p

:P

Fasihah Supian said...

@Mutiara Bernilai forwarded msg along, akak senior bagi...sebab audition pun kat uia, mungkin ramai lah budak uia yg tahu..

Tieah Madian said...

Astro buat Imam Muda.. Tv hijrah ni cari wanita solehah plak.. Gitulah.. Cun sangatttttttt.. Serius, tak tengok lagi rancangan kat TV tu.. Hahaha.. Jarang tengok TV.. Masa ML je..

Muhamad Zulazwan Bin Chukop said...

ari tu program TA masuk tv al hijrah tau..yg kat ulu tamu...yg kat batu 12 pulak masuk utusan..hehehe

-Yok mampir diluk = kenapa kaki judi tak sokong pembangkang...

Rosmarieza said...

assalam dik~ ritu akk de pergi TV Alhijrah untuk pencarian SOLEHAH ni la~ tapi tak confident nak masuk~ dan smpi skunk still tak send ag resume dekat produser dy~ huhu~ akk rase adik boleh kowt~ try la kay? All the best to u dik~:)