Speechless Wednesday .. Adoii | fasihah.com


June 29, 2011

Speechless Wednesday .. Adoii

Hujan baru sahaja reda. Tapi masih ada tanda-tanda akan hujan lagi. Anak buah baru pulang dari sekolah pagi.

Aku : Mir, terus balik, ambil baju sekolah petang.
Amir : Buat apa nak ambil. Ummi tak gosok pun!
Aku : hah? Habis nak pakai baju apa?
Amir : (sambil berjalan menuju nenek) 
            Nenek Uda pun nanti tak ambik ke sini.
Nenek : Hah? Nak cuti ke?? Jangan mengada-ngada.
Aku : Hah??

Amir : Nenek Uda kata tak yah ambik. Cuti.

Aku pun macam blur-blur je..


It was raining outside by amirmimosse

Aku : Laaaa cuti Israk Mikraj ke? 
Amir : Haah


Apelaaa punya mak cik, itu pun tak tahu. hehehee Apapun, sejuk je hari ni hujan dari pagi hingga kini tak berhenti lagi..

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

15 comments:

JIJI YU said...

aku kat kelantan ni tak cuti pon

FasiHaH SupiaN said...

@JIJI YUhaha aku pun xtahu ler nape sekolah anak buah aku cuti....

aiEz said...

sini pun tak cuti kat perak..wuuu..nak dok umah..huhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

kat segamat ni br start hujan dik

Nurhafizah Shafri said...

adik2 aq cuti...yup kat umah aq pon hjan x berhenti2 dr pg td smpai skrg...air dh tggi dr rumput dh..huhuhu...mandi hjn la weh...syiookkk!amik berkat hjn isra'mikraj..^_^

FasiHaH SupiaN said...

@aiEzhehehe takpe lagi dua hari bleh balik umah ek! :)

FasiHaH SupiaN said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim)xjadi kuar lah ye kak LM?hehehe

FasiHaH SupiaN said...

@Nurhafizah Shafrihaizzzzz kemain la budak2 ni cuti..apeee pun tak boleh.hehehe

Salim Harmanain said...

tu la...dah lme tak g skola petang..hehe

::blog anak jawer:: said...

hari baik bulan baik... hujan rahmat ni...

-Yok mampir diluk = perkhidmatan sewa kereta sekitar kuala lumpur......


-Yok mampir diluk = wordless Wednesday#4...kg orang asli...

FasiHaH SupiaN said...

@::blog anak jawer::insyaALlah zul..

FasiHaH SupiaN said...

@Salim Harmanainhehehe salim, nak wat camnaaa dah tuaaa.hehe

Sunah Sakura said...

ahahahaha~ cane leh lupa ni...

waRDah a.k.a QiQi said...

wihiiiiiiiii~

cik wardah sampai ofis pon, orang ofis cuti uuu~
sedih bebenau~ kerja sendirian hari ni... huhu~

alhamdulillah, hujan rahmat bawak rezki... ehemmm! ehemmm!! makan besar le hari ni... o yeahhh!! ^_^

bersama kak Es said...

sini pun tak cuti :(