Fuhh Terlepas Tengok Episod Last Nora Elena? Nasib Baik Ada Upload Dah! | fasihah.com


June 16, 2011

Fuhh Terlepas Tengok Episod Last Nora Elena? Nasib Baik Ada Upload Dah!

Salam malam Jumaat. Waa, sila toleh kiri kanan. haha. Update ringkas, aku faham, ada yang baru sampai rumah, ada yang sibuk berbuka tadi, ada yang menghormati waktu maghrib kan? Makanya, terlepaslah episod last Nora Elena kan?


Jadi, aku baru tambah sorang kawan ni, kat Fb, aku memula macam tak percaya, sebab aku tak tahu lak memang ade dah kalau nak tengok. Sekali tu betul. Tapi ni update ringkas je, nak layan Nora Elena Online. haha Nanti bila link download dah kuar baru review!


So, jom sesama tengok, pada yang belum tengok. Yang nak tengok lagi ke kan. Jom ke YOUTUBE NORA ELENA EPISOD 24 (FINAL).
TERIMA KASIH SUDI BACA^^

2 comments:

JIJI YU said...

rasa malu lak aku terlayan nora elena ini hari..

FasiHaH SupiaN said...

@JIJI YUhahaha ala, tak menyesal x. haha