Pemberitahuan Kepada Semua Peminat Stanza Cinta | fasihah.com


June 25, 2011

Pemberitahuan Kepada Semua Peminat Stanza Cinta

Assalamualaikum dan selamat tengah hari! Have a nice Saturday. Haaa, melepas lah nak  tahu apa jadi dekat baju Amni tu masa Stanza Cinta Episod 1. Sebabnya.. Stanza Cinta Episod 2 tak akan ada! Tengok sini.



Haiz, putus cinta terus. Nasib baik  Novel Stanza Cinta dah sampai! hehe Baru tadi Posmen hantaq dengan Pos Laju. Vrooom! Pin Pin! Pos Laju Pos Laju! So, boleh lah layan Novel Stanza Cinta sementara menanti episod 2 minggu depan.


Boleh tak kalau nak buat Petition? Tolong jangan siarkan Jom heboh, atau siarkan selepas Stanza Cinta atau siarkan Stanza Cinta selepas konsert. Tak penting pun konsert tu. hehe Jahat. =D Memang pun, bukan aku tengok.




Oh, selamat berhujung minggu dengan baik semuanya! :)



pesanan penaja : masih membalas jejak2 yang banyak. ohh kuota dah kehabisan!!

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

11 comments:

Salim Harmanain said...

huk aloh..benci.. :( kuota habis? byk download la tu.. :P

nazirulhazwan~ said...

Giler argh seo.ki3 ape yg best sgt lyn drama2 ni,buat semak je wei.hehe

Sunah Sakura said...

hehehe...semalam pun akak baru beli buku ni... :D

al_hakim said...

erk..mmg tak layan cite ni.hehe

Miss Yaty said...

mane aci pi tunda..adeh..xaci la..nk cri novel ni jgk la...hiii ^__^

Mohamadazhan.com said...

apa yang menarik ya..hehe?

boleh lah pinjam novel tu nanti..hehe

bersama kak Es said...

lagi best layan novel rasanya :D

JIJI YU said...

hhahaha...sentap aku weyh..baghu je layan awek uhh

waRDah a.k.a QiQi said...

huiyooo~ nak wat petition gak...

pinjam novel bleh??? ^___^

kena hanta department mane?? CELPAD?? IRK?? or KAED?? hahahaha

Nurul Jannah said...

laa..kuciwa..uhuhu

::blog anak jawer:: said...

yg nora elena tu pun tak sempat nk tgk lagi...ade lagi yg baru ke...hehe