Nora Elena Episod 18 | Download Link | fasihah.com


June 8, 2011

Nora Elena Episod 18 | Download Link

Assalamualaikum readers! Terlambat lah sikit hari ni. Got meeting to attend. huhu sorry. Apapun nah download link Nora Elena Episod 18. Kalau yang baru berminat dengan cerita Nora Elena ni, nak tengok daripada 1st episode, boleh klik sini untuk download daripada mula. Bagi mereka yang mahu mencari dan mendownload kesemua lagu dalam cerita ini boleh ke Lagu-lagu Dalam Drama Nora Elena. Untuk mengetahui bioadata Siti Saleha yang memegang watak Nora Elena pula boleh klik biodata.


Review Episod 18

Huhu tak nak review boleh? Penat. Apapun, hari ni, sedikit suspen bila alarm rumah Seth berbunyi. Kelibat orang yang semalam, ingat? Haa, polis pun siasat lah. Yvonne apa lagi, kelam kabut dibuatnya! Lagi-lagi bila dekat ofis, Seth dapat call yang mengatakan dah tahu siapa yang hantar SMS kat Seth. Tapi, sayang. Registered number memang dengan orang yang ditangkap, tapi bukan orang tersebut yang melakukannya kerana IC dia baru hilang. Jadi tak jumpa lagilah siapa. Aku suka tengok Yvonne macam cacing kepanasan. Headache la sangat. hehe


Apapun, tak ada yang sangat interesting untuk hari ini. Seth menggunkan kuasa VETO nya sebagai seorang suami terhadap Nora. Sebenarnya Seth risau dengan keselamatan Nora, tapi Nora tak tahu apa sebenarnya yang terjadi.


Seth sudah pandai marah ya sekarang. hehe Seth sangat marah apabila Kak Pah memanggilnya dan memberitahu tentang kedatangan Yvonne. Punya mengada-ngada Yvonne sengaja nak menghancurkan rumah tangga orang dengan menangis di dada Seth. Sedih kerana boyfriend punya pasal. apdahal, no boyfie lah. It is all acting sahaja. Dan dan..dan Nora jelous! haa, mana ada isteri tak jelis lelaki peluk pempuan lain kan? Cuma Nora tak nak mengaku.


Nora nak pergi jumpa Adila dan terjumpa Inspektor Amir. Ada sedikit pergaduhan antara Nora dan Amir, dan..... Amir telah memberitahu Nora tentang duduk perkara sebenar bahawasanya Nora dalam bahaya. Yang membuatkan Adila sedih apabila terdengar Amir cakap 'Saya tahu Seth sayangkan awak dan saya juga sayangkan awak, izinkan kami menjaga awak'. Huhu hancur luluh hati Adila. Kesian dia, dia mengharapkan cinta daripada Amir, tapi sayang, cinta tak berbalas.


Oklah, aku masih ternanti-nanti, bila lah part yang paling aku tunggu nak keluar. TAhu tak part apa? Part perogol sebenar Nora Elena lah. Korang tahu tak sapa? Ala...mesti dapat teka punya. Oklah, malas cerita panjang, nak tengok, boleh lah download kat link atas tu. Tq :)

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

5 comments:

Mohamadazhan.com said...

masih belum tertarik hati utk menonton =)

blog-tips-kurus said...

asyik gagal je nak tengok cerita ni..

Fasihah Supian said...

@Mohamadazhan hjDesax suruh tengok pun azhan....................

Fasihah Supian said...

@blog-tips-kurustgk kat tonton je la....hehe

Eja GaNu said...

sma lh kita x sbr nk tgk part 2 wlupun dh thu sape perogolnye kn2