Nora Elena Episod 14 | Download Link | fasihah.com


June 1, 2011

Nora Elena Episod 14 | Download Link

Assalamualaikum hot girls and boys sekalian. Semoga all my beloved readers keluar dari khayalan untuk mempunyai seorang suami seperti Seth Tan dalam drama Nora Elena. Untuk download episod 14, klik SINI. Untuk download semua episod daripada episod 1, terus ke SINI.


Aaron Aziz dalam Nora Elena

Haiz, gerun aku tengok kat fanpage Slot Akasia Nora Elena, masing-masing cair dah dengan Seth. I mean, Aaron Aziz. Tak kurang juga yang menyampah sungguh-sungguh dekat Yvonne. Haha Aku pun benci dia. By the way, kalau dah nama cerita, tak kan nak mendatar romantik sokmo kot? Kita sendiri dalam hidup, mana ada ceria sentiasa, terkadang ada marah juga, terkadang ada bengang sikit dan sebagainya. Tak ke gitu?


Ada yang kata tak seronok cerita ni. Aku rasa mostly lelaki lah kalau tak suka, macam dia ni. Tapi for sure, kalau perempuan, ramai sungguh yang ternanti-nanti Slot Akasia ni. hehe Aku pun sebenarnya bukan kaki tv, aku jarang tengok tv. Ni semua pengaruh angah aku la. Tak pasal-pasal aku download dari first episod lagi. Sanggup tu. Haha


Review Episod 14 Nora Elena


Nak review apa? Let me think about it. Ok, ingat semalam ada wujud persoalan gazet yang Seth bergaduh dan kemudian Nora pengsan kan? Rupanya tu episod hari ni. Apa yang membuatkan penonton hari ini suka sangat dengan Seth ni? 


Aku tak adalah jenis yang 'eww suweetnyyeee dia' tu. Aku biasa-biasa je. Ceh konon nak professional. Oklah, mungkin part yang 'tolong beri peluang untuk abang menunaikan tanggungjawab abang sebagai seorang suami' tu kot? Then, lagi part 'izinkan abang angkat Nora'. Sekeras-keras hati Nora tu cair juga dibuatnya.


Oh ya, kenapa Nora Pengsan? Sebab selepas Seth bergaduh dengan Nora, Nora terimbau kenangan hitam dia, lalu pengsan. Bila sedar, dia suruh Seth jangan ganggu dia then bila dia nak turun tangga, dia jatuh. Mana tidaknya, dia tak berapa stabil lagi lepas pengsan tu.


What else?


Yang paling jelik, memang Yvonne lah kan. 'Tumpahkan arak di baju Seth?' 'Nora..untuk pengetahuan awak, I tak pernah sentuh arak'. Haha memang berjimba-jimba jambu semua ada bila nampak Yvonne time part ni. Menyinga je la ye. hehe Yvonne memang terbaik lah. Sebab apa aku cakap macam tu? Sebab lakonan yang dia buat menjadi lah pun. Bila korang benci menyampah sampai kalau boleh tak nak ada watak dia dalam cerita ni kan? Ini bermakna, Yvonne atau Wan Syarmila berjaya melakonkan wataknya. ;)


Oh ya, sebelum terlupa. Bilik bacaan rahsia. Kalau semalam 'nobody can touch the car' hari ni, 'nobody can enter the room except he asks to do so' perhaps? Ada rahsia! rahsia apa? gelang. Gelang Nora. Itu lah kenangan hitam Nora. Tapi Nora masih belum tahu. Mungkin esok Nora akan dapat tahu? Sama-sama nantikan esok. :)


Apapun, cerita ini tidak 100% seperti cerita novel. Ada part-part yang diubah. Kalau dalam novel, bukti kenangan hitam itu ialah pisau permainan. Juga, dalam cerita nampak ada sedikit plot yang agak melucukan. Yelah, Aaron kan macam comel je kan. Ingat tak yang dia suruh Nora panggil dia abang tu? Haha lawak kot. Apapun, see u tomorrow guys! ;)


Kejap, tapi bak kata abang long aku lah kan, cerita je pun. haha tul gak, aku pun terfikir, in reality, does this kind of man really exist??? huhu

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

8 comments:

Mataku said...

Angkara satey kambing... Aku terlepas citer yg ni...

Mutiara Bernilai said...

best ke?
along xpernah tgok..
huhu..
k la, nati along try tgok,,

hu br nampak aaron shoot kat utm last week :)

Fasihah Supian said...

@MindaMalay kesian, len kali makan sebelum citer nie...hehe

Fasihah Supian said...

@Mutiara Bernilai wah, nampak aaron kt uitm ke along? huhu ala, manusia jugak. huhu =.='' best ke x ea.....entahla.depends kot...huhu

Muhamad Zulazwan Bin Chukop said...

best ke FS.. gaya FS citer mcm best je...tp kat sini xle tgk la..

Gayahspears said...

kenape aku xde nafsu nak tgk cet2 camni??? gtau jap..hahaha

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

lama tak datang sini..rindu..susah beblog una pone ni adek..susah nak komen..tapi baca selalu gak blog ko ni

cik azeya said...

mak saya peminat aaron aziz. hihi