AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA ! | fasihah.com


May 31, 2011

AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !



The most addicted thing to the smokers, of coz a stick of cigarette.
Wondering why the smokers do love smoking.
Even though, he or she knows that smoking is hazardous for him and the people surrounding.


Haha skeaping. -.-''


Apapun, kalau mamat yang merokok, maka dia lah yang paling 'tak macho'.
Kalau minah yang merokok pulak, sumpah 'tak cantik'.
Tapi still ada yang merokok sebab apa? 
Aku pun tak faham. 
Mungkin hati dia terlampau keras dan tertutup dengan pintu besi.
Dan tidak dapat menerima nasihat orang di sekitar.


Pilihan aku ialah seorang yang tidak merokok.
Jadi untuk aku dapatkan yang tidak merokok, sudah pasti aku juga tidak merokok.
As simple as that?
Haha not so.
Many reasons that smoking should be avoided!


TQ

Kalau berminat, boleh klik gambar di atas.
Selamat Hari Tembakau?
eh silap,
HARI TANPA TEMBAKAU SEDUNIA

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

7 comments:

Mohamadazhan hjDesa said...

takpa siapa nak hisap cepat sikit mati...

Nur said...

Diorang susah nak berhenti sebab addiction. Once exogenous nicotine dah masuk dlm badan..susah woooo, so better dont start

FasiHaH SupiaN said...

@Mohamadazhan hjDesa haha azhan sound direct terus ya?hehe

FasiHaH SupiaN said...

@Nur yes nur u r very right ;)

|| A Lady Named .. Yantiey || said...

Salam ,

Terjah & follow dari Segmen BA

http://themptyanty.blogspot.com/2011/05/aku-kata-tak-nak-tak-nak-laa.html

FB: ALady NamedYanty

Katakan TAK NAK!

FasiHaH SupiaN said...

@|| A Lady Named .. Yantiey || i'm coming :)

syarifahsidrus said...

asap rokok pun tak boleh bau..mesti batuk2 terus`