Jom Main Teka-teki! | fasihah.com


May 23, 2011

Jom Main Teka-teki!

Assalamualaikum semua! huhu jom main teka-teki nak? Siapa yang paling awal jawab dan betul, aku nak bagi apa ea...ok, nanti aku fikirkan, lau ade rezeki lebih, aku nak bagi topup. InsyaAllah..



Ok, tamat pengiklanan. Ok, jadinya. Soalan teka-teki untuk malam ini ialah : Dalam banyak-banyak penyakit, penyakit apakah yang paling sakit? Ha.. jawab-jawab, the first one who gives me the answer, I will give a gift. ;)


Tinggalkan komen sahaja. Ok, siapa cepat, dia dapat. Tapi yang penting kena betul. :)

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

15 comments:

Nurhafizah Shafri said...

sakit jiwa...hahha^_* aci teka bnyk2 kali kan..?

Nurhafizah Shafri said...

kalu fakta sakit nk mati..sakaratul maut...^_^

Faiz said...

penyakit hati la...haha

FasiHaH SupiaN said...

cuba lagi....ada kaitan dah tue...hehehe

Mohamadazhan hjDesa said...

sakit leher sbb bila paling kanan sakit, paling kiri sakit,paling mana2 pun sakit- itulah dia paling sakit. hehe.main hentam

FasiHaH SupiaN said...

@Mohamadazhan hjDesa sakit leher paling sakit rupanya..hehee kira kalau sakit jantung pun sakit leher lah paling sakit ye? hehe

Salim Harmanain said...

ku tau FS...sakit leher.. :)

Nurhafizah Shafri said...

sakit bila hati jauh dr Allah... teramat sakit smapi x bleh sedar & x rasa....p/s : after having deep looking at ur post..huhuhu

Mohamadazhan hjDesa said...

Ya, sebab rasa di leher.hehe

jantung tak merasa, selalunya terus saja mati.huh.Na'uzubillah =)

FasiHaH SupiaN said...

@Mohamadazhan hjDesa dalam rentetan tu kan azhan, cuba cari 1 kesinambungan sebab..hehehe

FasiHaH SupiaN said...

@Salim Harmanain sudah dijawab dgn azhan sik...hehe

Solihin Zubir said...

adeyhhh.. lmbat.... azhan jwb dlu..

Mohamadazhan hjDesa said...

sebab "paling" sakit.hehe.

paling itu dua makna, membawa makna kata kerja dan membawa makna kata penguat.hehe

kan2? kesinambungan ka tu.huhu

FasiHaH SupiaN said...

@Solihin Zubir belum ade yg betul pun.....

FasiHaH SupiaN said...

@Mohamadazhan hjDesa huhu bukan...