Komentor Terbaik Blog Kumbang Bulan April | fasihah.com


May 7, 2011

Komentor Terbaik Blog Kumbang Bulan April

Assalamualaikum to all my beloved readers! hiyaa. Ini entri pendek-pendek sahaja. Hehe By the way, ini sudah lewat 5 hari untuk mengumumkannya. Seperti yang telah tuan tanah kedaung janjikan semasa tuan tanah kedaung sibuk ber final exam; tuan tanah kedaung ada berjanji untuk memberikan Giveaway kepada komentor terbanyak pada masa tersebut. Kemudia tuan tanah kedaung extand sehingga akhir bulan April.


Dengan itu, Blog Kumbang menabalkan blogger ini merupakan komentor TERBAEK punya. Siapa?  




Dengan itu, AJ, silalah balas di entri ini kalau mahukan Giveaway tersebut. Ala, tak ada menda pun, aku bagi kau topup okeyh? hehe Itu sahajalah yang aku mampu. lol







Pada pendapat readers sekalian, adakah anda mahu saya teruskan untuk memberikan komentor terbanyak setiap bulan Giveaway? Korang nak ke? kalau nak jadi komentor terbaik tiap bulan, nanti aku fikirkan, aku tengok dulu, ada yang interested ke tak jadi komentor tegar.hehe


Well, happy weekend. Pagi ni nak kena pergi pasar, beli ayam, udang, sotong. nak buat BBQ. hehe

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

2 comments:

Mutiara Bernilai said...

nak bbq.

eheh. nak jd komentator tegar kena ade tenet laju. along pakai maxis 3G, seminggu aje dah abes. hu. internet kalu laju sgt pon susah gak kn..

Muhamad Zulazwan Bin Chukop said...

AJ here...ad hadian ke klu komen..wah..best2..tak tau pn FS ad buat GA ni..tq2