10 000 mari . . . Wang besar, Wang Besar! | fasihah.com


January 4, 2011

10 000 mari . . . Wang besar, Wang Besar!

Assalamualaikum! dah tidur? Buat apa kalau belum tidur? Owh..blogwalking yaaa? Bagus bagus, sama-sama naik menaikkan traffik!

Encik google bagi!
Nak cerita pasal wang besar wang besar! Hehe Taklah, bila agaknya no visitors tu nak cecah 10 000? Dah lama pasang niat nak bagi RM 10 000 kat dia. Eh silap. RM 10 topup lah..

Agak-agak ada yang berminat ke tak?

Kalau berminat baca entri yang ini.

Oklah, dah malam. Nak tidur. Esok kelas pukul 8.30. Tak nak lambat lagi, nanti IR cakap "ape daa". Agak-agak nak buat apa bagi traffik ni up tinggi sikit ya? hmm... Almaklumlah, blog picisan macam ni kan..

Any suggestions?
TERIMA KASIH SUDI BACA^^

1 comment:

Chuckie Cotton said...

Greetings from Exabytes.

We would like to invite you to join our Angel Programme.
All you need to do is just to place our banner in your blog,
you are on the way to earn up to RM1180.
On top of that, you will be given RM50 bonus upon sign up.

You may visit this link for further details on our Angel Programme:

http://exabytes.com.my/partners/angel/