Selagi Tak Cuba, Kita Tak Tahu Kan? | fasihah.com


July 30, 2011

Selagi Tak Cuba, Kita Tak Tahu Kan?


Never Give up by Antontang


Baru faham, kenapa orang yang dah keje cakap, belajar lagi best.




p/s: masuk pukul 2. Harap malam tak kena kerja, insyaAllah bila cuti jejak akan dibalas. maaf sgt2.

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

14 comments:

Iffah Afeefah said...

mnusia tak penah puas

ermm bile da keje rse nk benti.,bile benti rase nk keje blik haha

bersama kak Es said...

sementara nak biasakan diri je tu...
dah lama sket...insya Allah akan OK :)

aiman said...

kan.. dulu masa belajar, x sabar nya nak kerja..boring mengadap buku.. bila da kerja, bestnya belajar, tak yah pikir apa2.. =)

Sunah Sakura said...

hurmmm.. keje da ye?

JIJI YU said...

haha tau pon..aku rasa menggila nak sambong belajo balik

fa-in said...

seha baru start keja ka? selamat bekerja dgn rajin! :)

♥ cik kieranaa ♥ said...

blaja lg best. huhu..
da keje..susah nk cuti..
byk bnda la..
tp keje pon best gak..bile dapat gaji. huhu

::blog anak jawer:: said...

kene pandai cari suasana n mood... boleh mintak belanja ni..hehehe

Nazihah@Jiha said...

Baru nak start study balik ^_~

Wani said...

yeke ???
emmm , kene belajar puas2 ni .
huhu

syarifahsidrus said...

belajar memang best!

Siti Arfah said...

Cabaran kerja. :). Moga tabah hdapi hr mndtg ya ! Be sukses .

sergeant keroro said...

kerja kena enjoy, hehe XD

Suhaili Sarif said...

blaja mmg best
rasa nk smbung master,ehehe

seha keja apa?