Penyesalan : Jangan Menyesal Baca Entri Ini | fasihah.com


July 21, 2011

Penyesalan : Jangan Menyesal Baca Entri Ini


Sebagai seorang blogger. Menulis, bercerita dan bermonolog dalaman mahupun luaran itu sudah menjadi seperti 1 rutin dan hobi kan? Tiap hari, nak juga buka New Post dan ketuk-ketuk keypad.


Saye kan baru je...

Dont wake me up on DeviantArt

Terjaga dari tidur, letih aih pi pekan tadi pagi. Balik masak2, makan, anak buah pi sekolah, terlelap. adehh Bila bangun, jadilah macam blur sebab bangun macam terkejut, penah tak rasa macam tu?


Lepas tu kan.....

Shocked by !Kyuubi-no-Miko
 
Terkejut aih buka blog. Ada 47 comments. Ngee, ni semua kerja DIA ni ha... Berderet nama DIA lebih dari 10 komen DIA, tak kira pulak berapa.


Dah lah bangun pun BLUR, lepas tu TERKEJUT, lepas tu pulak, sekarang ni...


Idea by *mburleigh8

Selalu rasa ada je nak taip apa. ni tetiba BLUR semacam. Adehh =.='' membalas jejak jo la aih jawabnyo nie.... Yang wat entri GA banyak lagi tak terjejak-jejak ni. huk3 Sib baik dah dapat tetikus baru, senang nak belog jalan. 


Sekian entri merapu di fasihah.com. Selamat petang Khamis semua. Nanti malam, malam Jumaat, orang-orang dulu pesan kan, malam Jumaat ni...ngaa mengarut dah. Dahla, time kasih bace. =D

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

14 comments:

Afikah Aziz said...

ehehe blurr bile bangun tido erk,ika pun pnh jd cenggitu,otak xleh pk pe2,kosong je hehe :P

Hamba Ilahi said...

eh, ada orang komen lagi banyak dar saya rupanya..

nak kena challange ni..

hehe

FasiHaH SupiaN said...

@Afikah Aziz selalunya lau tido petang camni lah gaye..lagi lau pas asar..sebab tu org kate jgn tdo pas asar, xelok..hehe

FasiHaH SupiaN said...

@Hamba Ilahikat sini tak ada pertandingan komen mengomen laaa.....

Cik Aqilah Wardah said...

lame nau tak dtg cni... huhu~

hr ni pon i tdoo je... ahaks!!

tdo di tempat keje?? haaa~

JIJI YU said...

hadoi..ko bercuti ke weyh

syarifahsidrus said...

hoho..terkejut ye..kesian :)heheh

aiman said...

blur bangun tido.. selalu da tekene.. kekadang temenung kt hujung katil.. haha..

Solihin Zubir said...

haha.. malam jumaat slalunya sy berehat drp ngadap pc..
walaupun blum kawen.. ;-p

keroro gouro said...

wah mlm jumaat..!!! nk join bley...
hehe
baca yasin ramai2...
:)

::blog anak jawer:: said...

tergugat ni... kena lawan balik...mane boleh kalah..hehehe

suhaili sarif said...

waaa banyaknyaaa...
amboi sakan ya keroro..
ptt da lme x nmpk nama die kt blog sunah.hehe..
rupanya dia sibuk ya..
pas2 skrg die bls dendam komen kt blog sunah dan fasihah kan.hehe

p/s: yang,thanx...byk referral dr blog awk ke blog akk...sbb entry memori zaman sekolah awk 2.huhu

Mya said...

meriah je bgn tidur byk komen =)

sergeant keroro said...

hehehe XD

p/s : thanks! :)