Peluang Keemasan! Jom Ramai-ramai Serbu! | fasihah.com


July 26, 2011

Peluang Keemasan! Jom Ramai-ramai Serbu!




Orang selalu susah nak baca buku agama, artikel agama.
Tapi kan, yang pelik, bila kita nasihat, dia boleh pulak keluarkan dalil, la ikraha fiddin..
Tiada paksaan dalam agama.

Tapi, dia tak ambil habis tu, tak mengaji habis..
Hurmm, jadi, kalau malas nak baca kelebihan Ramadhan kan..

Kat atas ni memang video terbaik untuk ditonton.

Semoga kita dipertemukan dengan Ramadhan yang tinggal beberapa hari sahaja lagi..

IniAnwarHadi and AimanAzlan, both of them, born in 1990. hehe
Just same with me. Ok, abaikan.
Enjoy the video! ;)

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

22 comments:

Hans said...

memang video yang baik
:-)

Mohd Khairi Khadzir said...

wah terbaik video nih! aku nk masuk dlm blog aku boleh ek... hehe

aiman said...

ramai yg belajar skerat.. tp asik nk behujah ja..

JIJI YU said...

lorh mmber ke due orang ni

Kakzakie said...

Selagi ada peluang hidup belajar memang tak akan ada kesudahannya. Moga kita bertemu ramadhan tahun ini....

::blog anak jawer:: said...

both of them lahir 1990 ke... same la... BTW... nice video...

suhaili sarif said...

thanx fasihah..waaaaaaa sangat hebat
alhamdulillah...this is a new way of dakwah...syukurr

Siti Safiyyah said...

sape aimanazlan ni? vlogger gak eh? huhu. nampak macam budak baik ja tapi boleh lak buat aksi gila2 camtu. hehe. target ramadhan kali ni takmo tinggal solat tarawih dan amalan lain. mudah2an. doakan skali ye :D

lia AKA milo said...

hihihi..sangat berguna video ni..

fiezah solehah said...

eh,sama la kita... 1990 ^_^

FasiHaH SupiaN said...

@Hans the best video for ramadhan, simple but valuable gitu :)

FasiHaH SupiaN said...

@Mohd Khairi Khadzirmasuk2..jangan tak masuk..hehe

FasiHaH SupiaN said...

@aimanbetul tu aiman....

FasiHaH SupiaN said...

@JIJI YUmember ni,,, dua2 tgh kat malaysia ni rasanya balik bercuti..

FasiHaH SupiaN said...

@Kakzakieamin....

FasiHaH SupiaN said...

@::blog anak jawer::haa tu lah, sama...yes, very nice :)

FasiHaH SupiaN said...

@suhaili sarifyes kak elly, throgh vlogging ;)

FasiHaH SupiaN said...

@Siti Safiyyah haah vlogger, try check blog dia, he is good man. :)

FasiHaH SupiaN said...

@lia AKA milodownload, pastu simpan dalam external ;)

FasiHaH SupiaN said...

@fiezah solehahhehe tetiba ramai tul tahun 1990.hehehe gurau je =D

SyUhAdA said...

sme la umo kte..

sergeant keroro said...

hehe, 1992 :P

*junior*