Pasti Ramai Yang Sedang Kecewa .. | fasihah.com


July 28, 2011

Pasti Ramai Yang Sedang Kecewa ..


Status awal bila Malaysia gol :-


Rumah bergegar bila sahutan bersatu,
Semangat membara demi sesuatu,

Andai benar ngauman itu berbisa,
Ayuh Harimau Malaya, 
Jadikan malam ini kita atasi Singa itu!


Haha

Mood, bola bersama MO. hehe 


[Updated]

Sad Panda Chibi on DeviantArt

Sampai hati harimau buat panda sedih.
Panda setia tengok harimau main tadi.
Mula-mula harimau macam dah bagi harapan pada panda.
Panda suka sangat tau........!!


Tapi tiba-tiba.........
Nampak Harimau macam tak berapa ada arah..
Dahlah singa tak best..
Panda dah rasa benci dah nak tengok..


Kesian Panda tau..


~ Apapun, cuba lagi, kalau bukan kemenangan yang terbaik untuk Malaysia mara ke peringkat seterusnya, pasti ada mana-mana silap yang perlu diperbetulkan lagi. Apapun, go Malaysia! go!! ~


p/s: panda itu kite(pemilik fasihah.com) lah. hehehehe Ok, nak tido, sok pepagi nak keje. Babai. Sweet dream!!

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

12 comments:

blog-tips-kurus said...

dah 1-1, terus tukar channel. huh!

aiman said...

ayuh harimau malaya.. proud to be malaysian..

FasiHaH SupiaN said...

@blog-tips-kurushmm malas da nak tgk....

FasiHaH SupiaN said...

@aimanhuhu takmau tgk dah haih aiman....

SoLy SoLicious said...

ayuh!! tmbah lg gol harimau!

UNA budak BAEQ said...

tak tgk pon tao dah sapa kalah sapa menang T____T


jangan lupa belilah barangan buatan malaysia . selamat berpuasa :D

suhaili sarif said...

dekat taman akak ni sunyi sepi
aiseh..dorg x tgk bola ke
rsanya akk dgn hsmate je yg bergegar..haha

JIJI YU said...

hah harimau dah kena baham dek singa

bombay said...

nak buat mcm mane, xde luck..hehe..

btw nk ajak join segmen pasal favourite sport..saje suka2..

http://bombay-913.blogspot.com/2011/07/segmen-bombay-nak-taw-sukan-kegemaran.html

tq..;)

aimie amalina said...

alololo..heheh
panda tomei..
jangan sedih2..
rimo tetp kawan panda ye2=.=

suhaili sarif said...

bru nk tny panda 2 sapa
eehehi

cik pulau said...

kita kalah dengan bermaruah..^^,