Yang Terakhir Buat Seketika | fasihah.com


November 7, 2010

Yang Terakhir Buat Seketika

Ini yang terakhir. Walaupun banyak lagi nak kongsi. InsyaALlah kalau aku berpeluang untuk online nanti, aku coretkan lagi kat sesawang nie. Buat masa nie, kena lah tinggalkan sesawang nie. Next Paper hari SELASA. Paper Management Information System. Doakan aku. Last paper aku hari Ahad, 14hb. Semuanya, exam pukul 2.30 pm.

**yang tak sabar, lepas 14hb tu lah. Mahu pulang!!! ho yeah!!

**upss.... jangan seronok dulu. Sila lah belajar dengan tekun wahai seha. Ok, wahai aku. SILA BELAJAR.

**ok, insyaAllah aku kembali lagi selepas habis semua exam nanti. Doakan aku ye.

**semoga blog ni tak bersawang. Kepada blogger yang suke blog walking, kalau passing by, boleh la tinggalkan jejak kat shoutmix tu ye. Anda pun dialu-alukan sangat untuk memberikan komen terhadap semua entri aku kat sesawang nie. Open to be criticized. Nak komen, nak kongsi pendapat. Boleh saja. silakan. ^___^

**Cukuplah sekadar itu mungkin. Niat memang nak buat lagi 1 entri nie. Tapi tak mengapalah, tak cukup lagi stuff untuk entri tersebut. bukan xcukup bahan, tapi aku rasa, cukuplah. banyak sangat dah BER BLOGGING. kena STUDYING. kena CONCENTRATE betul2. Kalau tidak, bakal MENYESAL.

**tahukan? PENYESALAN di kemudian hari tiada guna.

Ok2, perlu membersihkan cache, history dan sebagainya sebelum berundur. Kepada kawan-kawan yang belum habis exam, TABAHKAN hati kita. KEJAP je lagi nak HABIS. OK??

Pesanan pada diri juga. Ok semua. Take Care!

Assalamualaikum

If God brings you to it,He will bring you through it.In Happy moments, praise God.In Difficult moments, seek God.In Quiet moments, worship God.In Painful moments, trust God.In Every moment, thanks God.

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

No comments: