Kaki yg baik dan sihat | fasihah.com


November 3, 2010

Kaki yg baik dan sihat

Nampak title atas tu??Ok, berkenaan kaki.

Hari-hari inilah harapan aku, inilah doa aku, semoga kaki sembuh dan pulih sepenuhnya. tak nak meragam-ragam macam 1000 ragam. Tapi belum lagi dimakbulkan Allah. Mungkin itulah..kifarah segala dosa yang telah aku lakukan. Aku pun kan memang budak nakal dulu, sekarang pun masih nakal. Ujian Allah ni lain2 kepada setiap orang. dan aku?? jangan berhenti berdoa, berusaha dan bertawakkal. Sesungguhnya Allah knows the best for you!!

**mestilah nak sihat kan! siapa yang tak nak, mari lah jadi orang yang kuat, macam mana nie?? kena minum susu ke?? huhu aku x suka susu, x sedap. ish3~~

**Duhai kaki...baik2lah ye! Aku sayang kat ko tau kaki..sayang bangat sik, jadi ko pun kena sayang kat tuan kau.huhu

Semoga Fasihah terus kuat!yeah!! kuat macam besi! hehe kuat untuk bertahan, kuat dan sabar, jangan sedih2, jangan sakit2, jangan juga sakit hati. makan dalam nanti.

Kaki baik2 lah ye, tgh final exam nie, kena berikerjasama dengan tuan badan!tauu!! .chill. ;)

If God brings you to it,He will bring you through it.In Happy moments, praise God.In Difficult moments, seek God.In Quiet moments, worship God.In Painful moments, trust God.In Every moment, thank God.

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

No comments: