Rindu semahunya | fasihah.com


November 6, 2010

Rindu semahunya

Next entry untuk hari ini. rajin nampaknya seha? Ye, aku tengah rajin SIKIT. Rajin ber BLOGGING. bukan nya STUDYING. (Gila pemalas budak nie, aduhai, anak sapa lah nie, ni kalau mak tau, mak rotan tau! hehehe gaya macam budak2 kecik je nak rotan kan?? hehe takpa, mak tak rotan, mak nasihat dan confirm kena baik punya pedas. mak anta belajar suruh buat apa?? kau main2 ye seha. ish3...)

***Entri sebelum ni pasal SEMALAM YANG BERLALU kan?

So, entri yang nie memang ada berkaitan dengan SEMALAM tu.

SEMALAM adalah CUTI UMUM.

SEMALAM pasti ANGAH pulang ke KAMPUNG. bersama anak-anak nya yg dua orang itu yang comel.

SEMALAM mesti semua ada kat rumah kecuali AKU.

SEMALAM aku memang tersangat rindukan MEREKA.

SEMALAM juga pasti UDA baru sahaja tiba dari SABAH.

Wah!!!meriahnya kalau SEMALAM aku ada di rumah.
TAPI, aku di sini semalam. di UIA, di GOMBAK.

SEDIH.

Kenapa? Sebab semalam tiada menerima mesej ataupun call daripada MEREKA.

Tiada mesej daripada MEREKA yang aku KASIHI.

Teringat semasa chatting dengan ANGAH hari tue,

Angah: Balik tak minggu nie? Jom balik umah.
Aku: haha kenapa?

Angah: lah, balik kampung lah. Kan seronok. kenapa pulak...

Aku: haha best gila kalau dapat balik.

Angah: mestilah. kan Jumaat cuti. Mail (suami angah) dah mula cuti dah. Sebab sekolah dia kan ada india.

Aku: bestnya kalau dapat balik.

Angah: Jomlah, hari Jumaat nie. Budak2 ni sibuk nak balik kampung. si Wafa sibuk nak balik. nak sayang usu katanya. (tengok2, usu yg baik memang sentiasa dirindui anak2 buahnya!hahahaha)

Aku: cehh..wafa! ye kan je lah. Tak balik kot, exam lah. nanti balik study. (padahal dalam hati tu, berdoa juga, kalau ada orang nak ambik, siapa yang tak mahu balik!)

Angah: kan public Holiday. Baliklah.

Aku: (memang lah nak balik,kata-kata dalam hati)

Angah: eh, ok2, angah adu kelas nie. nak pi masuk kelas ngajar.


Ok, conversation end there.
Sedih yang masih berbaki sampai hari ini. Kenapa rasa sedih??

MEREKA memang tau... Lupe ke kat usu kat sini.....waaaa,nak MERAJUK lah macam nie. Wafa pun lupe dah ea nak kol usu. Selalu tu rajin je nak kacau usu study kan... tak pe.. Takpe..

Biarlah usu kat sini belajar.

Takpe..Takpe..

Nanti jumpe raye haji tau!

I MISS THEM VERY MUCH!

ok, masa untuk ke library.

**berterima kasih kepada cik Afiqah Nashir kerana membawakan bekal breakfast dari rumah. Agar-agar yang sedap semanis orang yang memberi dan memakannya juga. hehehe

.FULL STOP.

If God brings you to it,He will bring you through it.In Happy moments, praise God.In Difficult moments, seek God.In Quiet moments, worship God.In Painful moments, trust God.In Every moment, thank God.

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

No comments: