Attention to all my followers! | fasihah.com


March 27, 2011

Attention to all my followers!

Assalamualaikum and a very good morning to my beloved readers! Happy Sunday everyone! Hari minggu hari paling disukai. Semalam earth hour, berapa jam tutup lampu? Hehe

Tapi, aku sokong apa kawan aku kata. Dia kata macam ni..

rileks arr bro, gua open lampu sejam je pun. karang tepat jam 9.30 gua off lampu sampai 5.30 pagi esok baru gua on. lagi lama dari korang off. barulah namanya selamatkan bumi. setakat sejam je bro mana cukup. dah tu membazir je kejenya. kata berkobar-kobar nak selamatkan bumi. boleh jalan lah bro!

Haa..betul kan apa kata dia?Dunia ni makin panas, siapa punya angkara? manusia.. Jadi sebagai manusia, aku rasa, kita patut sedar bahawa kita dipertanggungjawabkan untuk memastikan kita menjaga bumi kita ini sebaiknya.. Tak gitu? hehe 


Oklah, macam biasa, entri pendek-pendek sahajalah waktu demam peperiksaan ni kan. Pulak tu, autopost. jangan marah haaa.hehehe




To all my followers! 

Minta perhatian, bagi mereka yang dah follow belog picisan ini, tapi tuan belog ni tak follow balik, sila beritahu dan marah tuan belog ini. tuan tanah kedaung ni kadang-kadang blurr sikit. Tapi kalau blurr banyak,lagi banyak lah yang tak terpandang. Harap maklum. Aku nak follow belog korang yang belum aku follow semula. Sila tinggalkan link belog anda diruangan komen di bawah. Terima Kasih! ;)




p/s: sila baca status, siapa no 22 222, sila jangan segan-segan beritahu aku. Taki kiralah kau sapa, janji pelawat ke 22 222. Lagi 1, top commenters, aku masih fikir nak bagi giveaway apa kat top commenters tu. Lagi 1, komen semalam belum sempat dibalas jejak semula. InsyaAllah one fine time, I will reply. hehehe Ok, see u when I see u! ;)

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

5 comments:

Muhamad Zulazwan Bin Chukop said...

follow blog AJ...!!!!!
follow banyak kali..hehehe

Shazwan Azizan - wanblur said...

waaa,,, tgh kaya.. ada org kaya.. hihi

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Muhammad Hamidi Zamri said...

bleh pulak hazaf kn diri dr blog utk exam.. mmg power r.. huhu

Muhammad Hamidi Zamri said...

boleh pulak hazaf diri dr blog.. mmg wajar dicontohi ni.. huhu