Entri Khas: Top Referral Minggu Ini .. | fasihah.com


March 11, 2011

Entri Khas: Top Referral Minggu Ini ..

Assalamualaikum semua! Selamat berhari Jumaat. Pagi pe benda FS? Nak pukul 12 dah ni ha! Haha Almaklumlah, malam tadi jadi burung hantu, pulak mendung je ni, tak nampak matahari kat sini. Itu yang rasa macam pagi sahaja. 

Ok, tujuan entri ini, ingin mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada pemilik blog comel yang telah menjadi top referral ke blog yang tak seberapa ini minggu ini. Banyak kot! Aku pun terkejut lihat Nuffnang tadi. Rasa macam, eh, mimpi ke apa ni?

Ok, meh tengok print screen Rujukan daripada Nuffnang nie..
Sila klik gambar untuk tumbesaran hebat!

Haaa, 398. Sungguh, ingin aku ketahui, apa yang membuatkan mereka refer ke blog yang tak seberapa ini. Mungkinkah keputusan bola semalam? Atau.. ha.. tak tahu, tak tahu, sis dini, tolong jawab persoalan ini.. ^____^
Ok, pemilik blog, Ardini Humaira yang comel.

Blog Ardini Humaira sangat simple dan mesra pembaca. FS rasa, traffik dia tinggi. Kalau tidak, masakan, seramai itu yang merujuk blog aku yang tak seberapa ini. 

Sungguh, blog ini ada dalam bloglist beliau rupanya. Patutlah menjadi referral.
(I am wondering, which entry dis attract the readers from Ardini Humaira's blog?)

Sis Ardini Humaira, terima kasih banyak-banyak kerana menjadi menyumbangkan pembaca ke blog yang tak hebat ini. Nanti bila-bila kita belanja awak gula-gula dua puluh sen. hehe (jahat betul, kedekut! =p )

Once again... 
TERIMA KASIH!
THANK YOU!
XIE XIE!
NANDRE!
KAMSAHAMNIDA!


 Ok, meh layan entri kak dini pula. ;)

Sila klik gambar untuk terus ke entri tersebut! me kasih kak dini! ;)


Nota ke laut:
1. Hari ini dapat lah meluangkan masa lebih sedikit untuk membalas jejak-jejak yang telah ditinggalkan.
2. Sis Dini, nanti kalau panjang umur, boleh lah jumpa kan? hehe

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

14 comments:

ardinihumaira said...

whoaaa teruja dni tengok :)
dni tak dapat blogging hari ni.. ni pon buka kejap nak lepas gian hehe... hepi2 tau dear! ada rezeki kita jumpa tau ^__^ hugs!

FasiHaH SupiaN said...

@ardinihumaira yey!! jumpa masa kak dini kawin! hehehe

Tihara said...

mesti ramai geng2 bloger masa kenduri dni nanti..
nice blog ;)

::blog anak jawer:: said...

wah tuan tanah si limau oren...popular nmpak skrg...hehehe

FurBall said...

kenalah balas balik kalu mcm tuh..meh3..nak p check blog beliau..ehehehe~_~

Myra Jay said...

Dnie memang mesra blogger..:)

Tok Esah said...

wah bestnye kak!! nak sikit.. heeehehe

Sharinginfoz said...

blog dni memang bagus

FasiHaH SupiaN said...

@Tihara haha nantikan kemunculannya tahun depan sis! :)

FasiHaH SupiaN said...

@::blog anak jawer:: limau oren? siapakah? sudah bertukar rupa lah...hehe

FasiHaH SupiaN said...

@FurBall hehe sila-sila..

FasiHaH SupiaN said...

@Myra Jay setuju dengan myra!

FasiHaH SupiaN said...

@Sharinginfozyup betul tue :)

FasiHaH SupiaN said...

@Tok Esah hey khusairi blog awak lagi hebat dari blog akak ler....