Ya, Aku Perempuan, So? | fasihah.com


March 26, 2011

Ya, Aku Perempuan, So?

Assalamualaikum semua! Morning readers! Sekarang musim peperiksaan akhir Universiti kan? Pelajar-pelajar dah mula sibuk dengan urusan buku masing-masing. Tidak ketinggalan, owner of this blog juga.. Jangan cari alasan untuk tidak belajar ye! hehehe

Jadi, hari ini, tiada apa yang nak dikongsikan sebenarnya, cuma, semalam aku terjumpa 1 blog yang sangat penting untuk semua insan yang bernama wanita atau perempuan di luar sana..



Memang wajib baca 1 blog ni..Dan semua perempuan patut ambil tahu bukan buat tak tahu. Wajib tahu. Ok, so apa bendanya kan?





Ok, layan kan....




Klik pada gambar untuk terus ke capaian.


Ada banyak isu yang dikupas mengenai perempuan di blog tersebut..Jadi, aku kongsikan ini semua buat yang membaca. Agar yang tak tahu jadi tahu dan yang dah memang tahu tidak melakukannya. Juga, bagi mereka yang memang dah tahu akan menyebarkanya..   



Jagalah maruah diri anda wahai perempuan, kerana aku juga perempuan...
Tiada lain, maruah anda sangat berharga kerana anda memang cantik! :)

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

3 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

betul ke blog itu mengupas perempuan..kejam gila blog tu..tentu sakit masa belaku kupasan... gua cukup marah bila ada kekejaman macm ni..tambahan pulak dilakukan oleh blog,,selamat membaca,..gua nak csi jap blog itu

Fasihah Supian said...

@b.r.u.t.a.l.s.o.l.omana kejam..untuk kebaikan lah tu bro......

Mutiara Bernilai said...

^__________^

kerana diriku sungguh berharga..

wanita~