Kerana Jiran, Aku Turutkan -Bloglist Ujang | fasihah.com


March 1, 2011

Kerana Jiran, Aku Turutkan -Bloglist Ujang

Assalamualaikum! Haih...sekarang masalah betul nak online, banyak juga berita-berita dunia yang lambat dapat. Topik-topik panas yang ketinggalan. Macm ni lah, baru sempat jenguk blog jiran si Ujang ni ha. Dia pulak sibuk dengan pre-wedding dia. Klassik kot. huhu..tapi edited picture tu memang NICE! ;)

So, nak join bloglist Ujang, dia dah tutup, tak kira, nak join gak! hehe ;p




Dia suruh review..

Apa aku boleh cakap, blog ujang ni, sempoi je, bahasa penulisan pun sempoi, aku selalu pergi blog dia, dia selalu pergi blog aku. Aku selalu komen dia, dia selalu komen aku. Dia dengan naz pemilik suratan kebetolan tu, memang masyuk lah kalau kawan dengan depa 2 orang ni. Sebab seronok kawan dengan both of them, aku nak join gak bloglist beliau. Terima kasih.

p/s: ujang, sila masukkan link aku! tak kira! ;)

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

2 comments:

Ujang9897 said...

argh..!!! tanak...padan muka kau..hahahahah

Fasihah Supian said...

@Ujang9897erk.....xpe..xkisah........