SPM 2011 | Jangan Meniru! | fasihah.com


November 13, 2011

SPM 2011 | Jangan Meniru!


Selamat menduduki peperiksaan SPM 2011 kepada semua calon SPM 2011 especially to my beloved cousin  yang kat SBPI Gombak ni, dekat je dengan akak ko Izat. Pastikan anda semua buat yang terbaik! Siapa kata SPM itu hanya sekadar sekeping kertas sijil? Walau hanya sekeping kertas, ianya masih diperlukan ke diploma, ijazah, master mahupun phd.


"Sesiapa yang memancing kemarahan ibu bapanya bererti dia memancing kemurkaan Allah dan sesiapa yang menyukakan hati ibu bapanya bereti dia membuat Allah redha kepadanya.' (Riwayat Baihaqi)


Pastikan anda mendapat tidur yang cukup, membawa kesemua kelengkapan dan pergi ke dewan pepriksaan awal. Sentiasa mulakan dengan bismillahirrahmanirrahim dan sesudahnya berdoa dan bertawakkal kepada Allah.


Jangan lupa, pohon kemaafan pada guru-guru, kawan-kawan, ibu bapa dan paling penting dengan Allah. Minta ibu bapa doakan kita. Kalau mampun, minta ibu bapa puasa semasa kita exam.


Antara tips semasa menghadapi peperiksaan. Jangan kelam kabut! Tenangkan hati dan fikiran. Selamat menjawab! :)


Jangan meniru!!!





Tak berkat kalau berjaya pun nanti ;)


TERIMA KASIH SUDI BACA^^

7 comments:

aliza said...

yuppp dik.. jangan meniru.. bukan je x berkat.. takut2 nanti kalau jd doktor.. doktor yg 'bunuh' pesakit.. kalau jadi arkitek... arkitek yg 'runtuhkan' bangunan.. kalau jadi cikgu.. cikgu yg bawa ajaran 'sesat'.. k ..salam kenal..1'm folo..

Tea said...

Bawak 'toyol'

Unknown said...

gila..smapi menulis kat kuku

aamalinaazman said...

betoooollll!
hehehehehe

gud luck buat adik2 SPM
teringat cite dolu2
hehehe

K said...

errrr.... memberi tiru boleh? ;p

Sunah Sakura said...

betul betul..tak berkat nanti...

Ardini Humaira said...

piweeeeetttt terer la tulis di kuku :D