Alalalala Tomeynye Diaaaa | fasihah.com


November 15, 2011

Alalalala Tomeynye Diaaaa


Disebabkan cheq suka kucing, cheq pantang nampak kucing. Lagi-lagi hok kucing yang comel-comel. Macam gambar atas ni kan. Aduhai rasa cam nak peluk cium je kat kucing ni tau. Kucing kat umah hari tu balik cuti dah tak ada, jatuh sakit. Sedihnya...


Jadi, binatang pun tahu hendak berkasih sayang. Manusia seperti kita patut lebih tahu untuk menyayangi makhluk-makhluk ciptaan Tuhan yang comel ni. :)

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

9 comments:

sergeant keroro said...

keroro lagi comel dari kucing, hee~ :p

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

kucing mmg sgt comeiii

Tea said...

Hallooooo..... Huhu sgt takut kucen....

Tapi takpe, sgt sayang sesama manusia..

Iffah Afeefah said...

tak comel3x

hahaha

Cik Lia Lomi said...

wah, comeinyeeeee.. dia peluk anak patung dialah..

SoLy SoLicious said...

tomey kemain

aimie amalina said...

T_____________T
ase nak meroyan tgk kocen comel!

JIJI YU said...

aku mmg suke kucing..

Woofer Storm said...

hampir semua kucing comel2..hehee

**tapi ramai yang suka buli kucing..bunuh kucing pun ada..grrrrrrrrrrrr