Bulan September Menjadi Pilihan | fasihah.com


November 28, 2011

Bulan September Menjadi Pilihan

Gambar dari sini

Sengaja nak mention Bulan Kelahiran sendiri. Special lah sangat. Tak pun. Orangnya special lah kot? hehe perasan! Sebab musabab 9 menjadi pilihan adalah.. korang ingat lagi tak topup free tu?? Yang kat SINI ni..


Ingat tak? tak ingat sudah.. tak yah susah-susah kuar duit bagi topup free. hehe


Tadi, kat belok akak comot dia cerita pasal bulan Julai. La ni nak kongsi bulan September pulak. Apapun, ini adalah daripada kajian, antum semua tak perlu percaya bulat-bulat. Mungkin memang ada yang benar dan ada yang tak mengena.


SEPTEMBER
  • Sangat bersopan santun & bertolak ansur.
  • Sangat cermat, teliti & teratur.
  • Suka menegur kesilapan orang lain & mengkritik.
  • Pendiam tapi pandai bercakap.
  • Sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati.
  • Sangat perihatin & terperinci, amanah, setia & jujur.
  • Kerja yang dilakukan sangat sempurna.
  • Sangat sensitif yang tidak diketahui.
  • Seorang yang banyak berfikir.
  • Daya pentaakulan yang baik.
  • Otak bijak & mudah belajar.
  • Suka mencari maklumat.
  • Kawal diri dari terlalu mengkritik.
  • Pandai mendorong diri sendiri.
  • Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia.
  • Suka sukan, hiburan & melancong.
  • Kurang menunjukkan perasaannya.
  • Terluka hatinya sangat lama disimpan.
  • Terlalu memilih pasangan.
  • Sukakan benda yang luas.
  • Bersistematik

Bulan lain kat sini.


Korang nampak tak yang warna merah tu? Haaa jangan percaya. Walaupun pada hakikatnya fakta. adehh =___='' Tapi, kalau dah jumpa, pasti setia sebab ada sifat setia. haha


Hmm, kalau anda mengenali saya, anda akan tahu bahawa kebanyakannya adalah sifat saya. Jadi bila nampak teliti di situ, kadang-kadang boleh jadi cerewet juga. Huhu tapi jangan risau, saya COOL. ;)


Wait a minute! sopan santun haaaa. haha kena jadi sopan pasni. ini satu yang....diluar jangkauan. haha

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

5 comments:

Iffah Afeefah said...

xknl sgt
jd tatau

Cik Lia Lomi said...

Lia dah baca, kebanyakannya memang tepat mengena Lia yang lahir bulan enam ni..ngehhh

hehehe. fasihah memang COOL..

nazirulhazwan~ said...

Giler la.ayat yg simpan luke lame tu yg xleh blah.haha aku kene berhati2.takut melukai hatimu.hehe

FasiHaH SupiaN said...

@nazirulhazwan~


hahahaha bahaya bahaya. tapi rasanya tu pun memang fakta. I can recall whatever things that I feel bad on that. haha

Tea said...

Sweet september... Lama lagi tau nak september yunkk..