11.11.11 | fasihah.com


November 11, 2011

11.11.11

Kenapa lah pun dengan tarikh ni. Tak payah nak taksub sangatlaa. Memanglah cantik. Siap ada keluarkan statement kitab satanic menda tah pasal dajjal.


Hurm.. Hari ni 15 zulhijjah. Yang tarikh hijrah ni korang tak pulak sibuk.


Dan manusia pun berpusu-pusu mengadakan pertunangan, pernikahan, dan sebagainya. Tak kisahla bila yang penting pernikahan itu satu ikatan yang suci.


Bukan majlis yang grand tu yang penting, kehidupan selepas pernikahan tu yang penting. Betul tak?


P/s: nak nikah ni. Haha
Published with Blogger-droid v1.7.4

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

5 comments:

sergeant keroro said...

jom nikah dengan KERORO :P

pengemis Cinta~ said...

wah.dah nak nikah da..betoi ka?;) Jeles neh!ekeke

Anum said...

betul2 kehidupan selepas kahwin itu sgt penting

mindproject said...

paranoid sangat :)

aimie amalina said...

betooolll!
sokong sehaaaa.. sma je dgn tarikh lain.. tetap berlaku sekali jugak..
cume kebetulan tarikh tu cantik je.