Sayang Make-up Kak! | fasihah.com


November 11, 2011

Sayang Make-up Kak!

Dalam 10 orang perempuan yang boleh sembahyang aku kira 1 ke 2 orang je yang sanggup solat setelah masuknya waktu solat. Lelaki pun tak kurang juga. Padahal lelaki senang, tak perlu buka tudung pun.


Tapi kesedaran solat awal tu tak semua orang ada kesedaran tersebut.


Lagi-lagi musim kahwin ni. Iyelah, hantar pengantin nikah, surau azan dah. Tapi ramai yang memilih.. Ala kejap je ni lepas makan kita terusla balik.


Makan tunggu driver perjalanan balik sampai rumah pukul berapa nak asar nya tu?


Meh kita fikir sama-sama. Sayang mekup ke sayang waktu awal solat? Laki tak payah nak tunjuk macho sangatla dengan rokok. Cukup tak suka orang yang merokok dalam majlis keramaian camni.
Published with Blogger-droid v1.7.4

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

4 comments:

aimie amalina said...

haaaaa
betul2..mse nikah mang byk berlaku cm ni kan

emm..kalo dh syg mekap tu, timing kene bg betoi..

Cik Aqilah Wardah said...

well.... amik wudhuk siap2 kalo nak jaga make-up tu....

Tea said...

Sgtlaaaaaaaaaaaa betul.. Tulahhhh susah kalau sentiasa bermekap ni kann...

Mohamadazhan.com said...

ada uga cmtu ek...make up nipis2 ja la...hehe