Personal : Hampa Buah Hati Lama Kahwin. Hurmm | fasihah.com


November 26, 2011

Personal : Hampa Buah Hati Lama Kahwin. Hurmm

Congratulation on your wedding by Guzal's Weblog

Sebelum nak meluahkan perasaan ni, nak ucap sulu ni. Salam Maal Hijrah 1433 Hijrah! Tadi baca tak doa akhir dan awal tahun? Semoga buku amalan kita diterima. Moga tahun baru ini lebih baik daripada yang lalu? Ada azam yang belum tertunai? Saya ada, tak kawin lagi. haha Boleh tak? Padahal itu bukan azam tahun lepas pun dan bukan juga tahun ini. hehe


Stress stress. Alahai, orang kata dah bukan jodoh kan? Nak buat macam mana? 


Bila aku bercinta? Bila aku clash? Bila pulak pakwe aku tu dah ada awek baru dan dan dan bila dia nikah? **hahhh tarik nafas panjang....!


Sebenarnya saya tak rasa pun semua tu! huhu propaganda semata tu. Tak. Cuma satu lah kan. Saya tahu usia saya semakin tua. Oh saya juga sedar yang kawan-kawan saya ramai yang sudah memulakan langkah-langkah untuk berumah tangga.


Tapi kan.. Kadang-kadang rasa macam sedikit terasa la bila kawan kahwin kita tak tahu. TAk berjemput ke kan. Tapi tak apalah, tak payah nak terasa sangat lah kan? Mungkin dia buat kecil-kecilan je ke kan?


Tak apalah, di doakan semoga bahagia disamping orang yang tersayang.


Kadang dia pun macam tak nak jemput kita kan. Bila orang lain yang ajak, kita pun rasa macam bersalah nak pi kan? Korang pernah tak rasa macam ni? Entahlah, tak apalah, semoga berbahagia hendaknya.


p/s:aku bila lah pulak?

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

3 comments:

sergeant keroro said...

meh kawen dengan keroro, nak? hehe

Iffah Afeefah said...

aiyo mcm tu lak eh

takpe2

bg akk2 kawen dlu k fasihah

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ye la..mungkin dia buat kecik2 je.akak kawen tahun dpn akak ajak adik..haha.bkn kawen la.ulang tahun perkahwinan ke 10.