Bagaimana Menghilangkan Rasa Boring Di dalam Kelas | fasihah.com


November 14, 2011

Bagaimana Menghilangkan Rasa Boring Di dalam Kelas

Boring dalam kelas?


Ceriakan waktu belajar anda dengan warna!! Hehe


Merangsang otak jadi kit tak rasa mengantok. Banyakkan bergerak. Menulis melukis. Make sure ianya berkaitan dengan subject tersebut.


Ok? Belajar jangan jemu!


P/s: yey kelas dah habis. Study untuk exam!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

9 comments:

Tea said...

Teringst mind mapping dulu2...

Memang langsung tak reti buat.. Sekali buat makin pening nak paham.. Ahaks

bersama kak Es said...

anak murid kak es lukis muka Kak ES !! eeeiiii ggrrrr

aimaniman said...

yuppp.. zaman akak sekolah dulu buku nota akak macam kuih lapis... macam2 warna ada... selain mudah ingat, kita pon suka nak baca sbb dah tabiat manusia suka yg cantik2 dan berwarna warni... teruskan usaha.. blajar cr yg betul mudah masyukkk

SoLy SoLicious said...

suke conteng2 gak lam kelas..heeee

aimie amalina said...

hehehe
kalo melukis org lidi sebelah nota boleh x cekgu?
kekekeke


stdy2!

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

dah lame tinggalkan zaman kelas ni.. xingt lg dh cm ne rase boring dalam kelas tu.. hehe

JIJI YU said...

main bulat pangkah

Cik Aqilah Wardah said...

kelas sokmo abih stgh jam awal... stat plak 15 min lambat.. x sempat rase bosan.. :D

lecturer plak sgt best!! ^__^

keh3x.. :p

Iffah Afeefah said...

xblaja pon jemu