Spontaneous Thursday #12 | Tak Ada Masa Nak Bercinta | fasihah.com


November 24, 2011

Spontaneous Thursday #12 | Tak Ada Masa Nak Bercinta







Ini baru belajar dah macam gini rupanya. 
Kalau dah kerja lagi lah.
Silap haribulan, tak kawin pulak?
Opsss!




TERIMA KASIH SUDI BACA^^

4 comments:

Iffah Afeefah said...

jauh bena pk tu fasihah oiiii

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

akak dah kawen hari2 giler..hahahah


kulit muka kering?meh3..

Подтверждаю said...

as salam..

hm..jangan fikir terlebih jauh..usaha juga datang dari apa yang terlintas dalam niat. dari niat itu juga, perbuatan berlaku..

pointnya, dah nampak cabrannya dari sekarang, cuba-cubalah rangka strategi daripada perkara tu untuk tak berlaku..insya'Allah..
erk..pakcik ni cakap je pandai bab2 macam ni.pakcik pun entah la...haha.

aik? dah tak go green..
awat tukaq? tapi yang ni lebih feminim.sekadar pendapat.

Tea said...

Eh mase belajr tu lah palign best bercinta..