Spontaneous Thursday #6 | Kenangan Duit Raya | fasihah.com


September 15, 2011

Spontaneous Thursday #6 | Kenangan Duit Raya




" kenapa ucu dapat lain? "


" sebab ucu kan dah besar. "


" tapi kenapa ucu punya lagi banyak? Ucu kan dah besar. "


" Sebab orang besar macam ucu lagi banyak guna duit. Lagipun ucu kan belajar lagi. "




Gaya anak-anak buah yang tak berapa puas hati. haha Aku walau dah cecah angka dua depan tu, tetap legend kiut lah. Itu pasal laaa. huhu


Lagipun bersedekah kat orang belajar ni, banyak pahala apa. Yang memberi lebih mulia daripada yang menerima kan? Jadi terima kasih buat pak cik-pak cik, abang akak saya, abah maa..hehe

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

14 comments:

H.J said...

hoho..kasi sikit sini..nampak sangat legendnya..haha

H.J said...

hoho..kasi sikit sini..nampak sangat legendnya..haha

JIJI YU said...

kiut la tu kononnya

Niena Pengembara Ilahi said...

smakin besar, duit raya smakin bnyak.. sbb biasanya bgi duit kt org besar ni bnyak.. bukan singgit2 ni..

Niena Pengembara Ilahi said...

smakin besar, duit raya smakin bnyak.. sbb biasanya bgi duit kt org besar ni bnyak.. bukan singgit2 ni..

Anum said...

heheh
macam2 ragam bebudak

UNA budak BAEQ said...

HAHA aku walaopon anak nombor dua tp pergi rumah org , aku ttap jd ank last sbb kekiutan aku tuh.haha so memang logik aku dpt duitraya banyak dr adik2 aku . haha

Rozuan Ismail said...

betol2 yang belajar ni lah kena pakai byk duit

^dianakhairi^ said...

selamat hari raye, maaf zahir batin :)
akak pon dpt duit raya lg tau..hakhak..
alhamdulillah rezeki baby kot..

aimie amalina said...

heheehehe
betolllllll
akak yg dh abis beljr pon dpt gak duet ayeee
kikikiki

Sunah Sakura said...

kenapa akak punya sama dengan adik2 punya? ahahaha..ade tak yang gitu..tak puas hati, nak lebih!

Solihin Zubir said...

nnt sy PM no akaun bank sy, awk bank-in sikit eh wet raya tu.. ;-p

SoLy SoLicious said...

waah...sgt legend nih.. nak juger..heee

Lia Lomi said...

wah.. meh sini sikit.. Lia tak dapat sebab dah keje.. :(