Keputusan Giveaway Dari Korea @fasihah.com FASA AKHIR | fasihah.com


September 7, 2011

Keputusan Giveaway Dari Korea @fasihah.com FASA AKHIR

## Entri sticky post. Scroll ke bawah untuk entri baru. Last hantar detail untuk GA Korea ialah Rabu, 7 September sebelum 12 malam. Khamis nak pos dah. Harap beri kerjasama. Kalau esok tak ada, kita bagi orang lain. TQ

Tak perlu panjang-panjang intro. Sila cek, siapa yang bertuah di FASA 1, FASA 2 dan FASA 3 dan LIST PESERTA. Sila hantarkan emel secepat mungkin sebelum Khamis. Jika tidak, hadiah akan diberikan kepada yang lain. Ada lagi 2 orang tak hantar emel. Tak nak ea? Ok, lagi 6, milik mereka :-













Tahniah! :)
Tahniah kepada yang 6 di atas. Anda diberi masa selama 48 jam untuk menghantar emel kepada saya di fasih_ct90@yahoo.com.my. Berikan nama penuh dan alamat untuk tujuan pengeposan. Tajuk emel ialah : GA Korea.
Yang lain, lain masa kita buat lagi. InsyAllah... ni pun lambat uruskan. Maaf sangat2. Nak balik U dah weekend ni, jadi cecepat ea emel, nak pos cecepat..


Tq~

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

9 comments:

aimie amalina said...

waaaa
akhirnye kite mang x bertuah
hahhaaha
ayoo..x pe2...ajen jek seha ni kan..
heee..cecepaaaatttt

Mya said...

wahhh tahniah pd pemenang =)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

adohai.. xde rezeki lagi aku ne... hehe.. btw tahniah kepada pemenang :)

merahitujambu said...

tahniah kepada pemenang yaaa

siti kektus said...

yang menang, tahniah! hehe ;p

Lia Lomi said...

yeah!!!!.. Lia tak menang.. kihkihkih.. tahniah buat pemenang..

cik ekin~ said...

alhamdulillah ...de jgk rezeki di cni ..hik3 ..

thankz cik fasihah..

da sent detail kt emel ...:)

::blog anak jawer:: said...

alhamdulillah... dapat gak... kedua terakhir... dari kalangan 267 tu.. rezki raya ni...hehe...thank...

family of fur said...

xde rezeki la... :(