Lelaki Suka Perempuan Pandai Masak | fasihah.com


September 14, 2011

Lelaki Suka Perempuan Pandai Masak

lelaki suka perempuan pandai masak

keyword seperti ini sangat rajin singgah di blog ini. Perempuan kot yang cari ek? Risau tak kawin sebab tak pandai masak ek? hehe Aku agak je laaa


Kene buat bancian lah. Tapi rasanya memang lelaki suk aperempuan pandai masak. Takkan nak makan luar je kot? =D


Ok bai. nak gi uruskan macam2 urusan yang belum selesai di sini.

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

16 comments:

Niena Pengembara Ilahi said...

biasanya pmpuan ni lps kawin dia akan pndai masak dgn sndirinya.. dan lelaki yg slalu cerewet makan ni, dia blh mkan masakan isteri je walau msakan tu xsedap.. xcaya... kakak sy dh kena hehe,hidup dorg bahagia je..

JIJI YU said...

aku suke kalo masak bersama..

aimie amalina said...

heheheee
aiyaaaaakk
lelaki ni cri seha kot
kikiki

H.J said...

hoho..ye ye..nk isteri pandai masak..haha

teha said...

perempuan kena blajar memasak laa lps nie.. hehe

Solihin Zubir said...

ke awk yg risau xdpt laki sbb xpndai masak? ;-p

cik nurussalwa said...

demand macam2 jugak lelaki ni..
p la belajar masak sendiri..
habis cite.

:P

siapa la yang cari bab ni agaknya ye~~

Woofer Storm said...

orang ada ckp kan sis,nak ikat suami ni salah stunya melalui masakan..betul dak.>heheee

FasiHaH SupiaN said...

@Niena Pengembara Ilahikalo otomatik tahu xpaa..kalau jenis yg memg xnk mencuba, payah gak tu niena =D

FasiHaH SupiaN said...

@JIJI YUyelaa ko kan stok lelaki pilihan kan ji?haha

FasiHaH SupiaN said...

@aimie amalinamacam xde kene mengene je kak aimie?hehe

FasiHaH SupiaN said...

@H.Jrata2 laki memang nak yg gitu pung

FasiHaH SupiaN said...

@tehahahaha kan sejak azali lagi?

FasiHaH SupiaN said...

@Solihin Zubirhahaha xde kuasa aih nak risau2, kita kene cri yg terima kita seadanya..=D

FasiHaH SupiaN said...

@cik nurussalwatu la waa kalaulah dpt tau sape cari.hehehe

FasiHaH SupiaN said...

@Woofer Stormhaa tahu xpa, selalu sgt ayat tu =D