Spontaneous Thursday #4 | Duit Raya Untuk Budak Kecik La! | fasihah.com


September 1, 2011

Spontaneous Thursday #4 | Duit Raya Untuk Budak Kecik La!



"Nah duit raya, buat beli aiskrim."

"Eh, dapat juga ke nek? Dah besar laa ^_^ "
"Umo tak sampai 20 lagi kan? Dapat la lagi."

"Eh, nek, dia ni dah tua, umo dah lebih 20!"


haha..awet muda, nak wat guane. kih3



Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin dari tuan tanah fasihah.com andai ada kata yang kasar, mengguris, menoreh calar-calar pada hati. Khilaf yang tidak sempat termaaf dan segalanya. Oh, moga AWAK cepat sembuh ya! ^^


p/s: maaf atas keterbiaran blog yang lama tak berupdate akibat berada di kampung. Kekangan masa untuk mencari laptop. huhu Eh, jemputla datang rumah pada sesiapa yang tahu. huhu

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

12 comments:

JIJI YU said...

nasib baek la aku kecik lagi kan

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

selamat hari raya FS,rindu!!!comelnya cameraboy

JMR said...

wah..dpt duit raya lg ek..best2:-)

sergeant keroro said...

keroro layak dapat duit raya lagi, keh3

IMANSHAH said...

banyak ke bagi duit raya tahun ni

al_hakim said...

selamat hari raya jugak kak...

Tihara said...

wahh syok nya dapat duit raya lagi..selamat hari raya...jum sertai Giveaway di blog akak.. :)

Etong said...

20 lebih masih boleh dpt duit raya heheeee

Sunah Sakura said...

muka dan badan mesti kecik baru dapat duit raya..

Qaseh dalia adelia said...

yeye nak duit raya , budak kecik jugak ni

aimie amalina said...

weeeeee
rindddduuuunye nak mai sini
akak pun baru buka belog
hahahaa
camat ari aye seha chan! =]

merahitujambu said...

bestnya dpt duit raya lagi..org dh bg kebas je..