Pagi Yang Tidak Dapat Diungkap Perasaannya | fasihah.com


September 10, 2011

Pagi Yang Tidak Dapat Diungkap Perasaannya

Hurm by ninjaink
Selamat Pagi Sabtu. Ada yang menghabiskan puasa 6 hari ini. Ada yang sedang bersiap untuk ke rumah-rumah yang membuat rumah terbuka sempena raya kejap lagi. Ada yang tidur lagi. Ada yang tengah online, ada yang tengah study? ada yang tengah membasuh, cuci pakaian dan macam-macam lagi. Apapun yang kita tengah buat ni, anggaplah sebagai ibadah untuk meneruskan perjuangan di muka bumi.


Mood : ngaaa aku pun tak tahu. =,=''


Esok pepagi dah kena balik ke kampus semula. Cuti yang berbulan-bulan habis dah. Isnin mula kuliyyah. Ape pun aku tak wat lagi. Berat sungguh nak balik ni. Aduyai. Kalau lah kampus tu sebelah rumah, tak yah sesusah nak kemas-kemas. Tak suka packing barang. =,=''


Sedih ke nak tinggalkan rumah? haha Well, buat anak manje macam aku ni, of coz lah sure do jawapannye. Mak ai nanti tak de kawan u! Tak apalah, belajar... oh semangat, semangat!!


Jom terjah dia nie! Dia baru dapat topup free ko....! Kelas~



TERIMA KASIH SUDI BACA^^

6 comments:

JIJI YU said...

ko belajo ktne weyh uia kan

Fathin Fazila Razali said...

laa.. berat hati nak balik kampus rupanya.. tak apalah.. nanti ada lagi kan cuti... pupuk balik semangat balik kampus.. igat cita2 dan matlamat yang nak dicapai!! jangan terpedaya dengan mood cuti!

Qaseh dalia adelia said...

ngeee tgh online
xpe chaiyo2k belajar2 ..

aimie amalina said...

aloooo
x dpt...hehehhee
selamat kembali seha!

H.J said...

cepat2..habiskan 2 tahun setengah tu cepat2..haha

Asyikin said...

selamat masuk belajar !:)