Saya Anggap, MEreka Memang Tak Nak. Boleh kan? | fasihah.com


September 12, 2011

Saya Anggap, MEreka Memang Tak Nak. Boleh kan?

What I Should Have Said by *pinkparis1233

Saya dah penat tahu tunggu. Dah banyak kali extend ni. Esok memang last bagi peluang. Kalau tak ada juga, saya tak bagi lah. Saya bagi orang lain. Ok? Kesian yang dah bagi alamat, tapi saya tak pos-pos lagi.


Inilah antara risikonye. Hailaaa. LEpas ni tak nak lah buat GA lagi. **merajuk. haha


p/s: siape lagi 4 orang tu? SANA

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

11 comments:

H.J said...

bagi saya la kalo macam tu..semua orang tak nak..ehehe

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

kalau sume xnk.. bagi saya je la cm ni :)

Citra NaniZam said...

wah ni ada rezki tuk citra ni kalo mereka x mo :)..

SyUhAdA said...

bg kat syu jelah..hee

Salim Harmanain said...

bagi aku je hahahahaah

aimie amalina said...

hayooooo
meh bg kat kite meh
hehehhee

MaiRa QuEeN said...

la..orang bg xnak pulak..bg maira la..ehehehhehe

aimie amalina said...

hehehehe
jwb kat sini la sng seha bace
hehhee
x keje le..
x de owg nak bg akak keje
doakan akak cpt keje eh
=]
boring dh dok umah ni..huhuhu

JIJI YU said...

maka rugilah mereka..ek

Mya said...

bagi kat saya lahhhh *sambil kenyit mata =p

::blog anak jawer:: said...

anak jawe dah bg kan... tapi kalau nk bg by hand je pun ok... lagi senang..hehe