Antara Perempuan Dengan Lelaki, Siapa Yang Lebih Banyak Cari Tips Cinta? | fasihah.com


September 30, 2011

Antara Perempuan Dengan Lelaki, Siapa Yang Lebih Banyak Cari Tips Cinta?

Morning! Happy Thursday ;) Semoga hari ni lebih baik daripada semalam. Serasa semalam baru cerita tentang perempuan dan cinta kan? Ala.. yang INI. Rasa macam dah belog pakar-pakar cinta je belog ni hailaa. Harap ada manfaat. Bukan kosong semata-mata. Pagi ni, rasanya nak buat sedikit analisis.


Antara perempuan dengan lelaki, siapa sebenarnya yang selalu cari petua cinta?


Anda rasa siapa? Agaknya siapa yang lebih rajin cari, petua memikat hati lelaki atau perempuan. Bagaimana hendak mendekati perempuan dan sebagainya. Fuhh demi cinta, boleh kita simpulkan, ramai juga rupanya yang segan nak bertanya, tetapi rajin mengGoogle.


Hour Hour Love by VictoriaAsh

Kalau nak bertanya tentang cinta kat den, den tak reti nak jawab sangat. Den jawab apo yang patut jo laa..


Mungkin ada yang kata, tanda-tanda orang jatuh cinta islah bila seseorang itu angau. Mandi tak kenyang. Senyum tak bertempat. Makan tak basah dan sebagainya. Tapi menurut pendapat saya, Macam Mana Nak Tahu Lelaki Suka Pada Kita? Itu perkara simple! haha ayat poyo! Padahal sendiri pun tak ada pengalaman lolz!


Dahlah, tak payah cerita panjang-panjang. Sebenarnya, antara lelaki dengan perempuan, siapa yang selalu mencari tips cinta ialah ...


Jawapan ada kat atas. Pastilah lelaki kan yang cari, macam mana nak tahu perempuan suka kat kita. Kan? Lebih sikit je daripada macam mana nak tahu lelaki suka kat kita.


Jadi kesimpulannya? Haa..korang buatlah sendiri. hehe



p/s: Bukankah cinta itu indah? Cinta adalah sebahagian daripada nafas kehidupan. Tetapi.. apalah ertinya cinta pada insan jika cinta kepada Khaliqnya belum tercapai..?

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

11 comments:

siti kektus said...

haha. lelaki. lelaki.


;)

Cik Ila said...

laa..igtkan lelaki tak cari pn tips n segala bagai tu..huhu

Cik Ila said...

laa..igtkan lelaki tak cari pn tips n segala bagai tu..huhu

Lia Lomi said...

hahaha..lelaki yang banyak cari rupanya...

Sunah Sakura said...

dua2 tu carik..

Anum said...

lelaki kot

aimie amalina said...

hahahhaa
mang belog seha ni boleh tkr jadi
dokterciNta seha.com pulak
kik

JIJI YU said...

aku tak cari..die dtg senirik

Solihin Zubir said...

ahhh... ni mesti awk sindri yg taip keyword tu kan.. saja nk malukan kitorg yg lelaki ni kan.. haha.. ;-p

starzieti said...

haha. ingatkan lelaki tak amek tau mnde cam nih. :D

Mya said...

wow. xsangka. hehe