Macam Mana Nak Buat Lelaki Jatuh Cinta | fasihah.com


September 28, 2011

Macam Mana Nak Buat Lelaki Jatuh Cinta

Morning everyone! Siapa yang tengah mood bercinta ni? huhu Pepagi bila tengok kat keyword.. wah menarik! Kerap kali keyword-keyword seperti ini singgah di belog ini. Dah macam blog doktor cinta gayanya uollz!


Mungkin sebab entri ni kot : Dah Jatuh Cinta Ke? Macam Mana Nak Tahu?


Soalan seperti ini mungkin lebih layak kalau diajukan pada mereka yang sudah bercinta, sedang bercinta, sudah berkahwin atau sedang memulakan jalan untuk membina rumah tangga. Tapi bukan saya. huhu Hang tanya aku, macam mana nak buat lelaki jatuh cinta. Memang failed lah! Aku kalau hang tanya oxymoron tu apa ke, corporate governance ke, aku boleh la jawab. hoho



Apapun, aku rasa pasti yang mencari ini perempuan, atau girls, atau wanita, atau muslimah atau yang bukan lelaki. Sebab dia nak buat lelaki jatuh cinta. Kalau lelaki yang cari, memang sah biul. GAY!


Senang cerita, macam ni lah, apa yang aku dapat simpulkan ..


Kecantikan yang abadi terletak pada keelokan adab dan ketinggian ilmu seseorang, bukan terletak pada wajah dan pakaiaannya. (Hamka)


Rasanya lebih baik jawapan tu kan? Kalau nak kata kena cantik untuk buat lelaki jatuh cinta, confirm nanti ada yang berlebih-lebihan dalam menghias diri. Tak ke gitu? Tak perlulah nak seksi-seksi, nanti seksa. Kalau betul dia jodoh kita. Tak kemana punyalah! Cayolah cakap den ni haa..


Hehe, ok, nak ke kelas. PArt time blogger macam saya. Bila semester sudah bermula, memang blog ini hanya tempat untuk dibuka seminit dua. Jejak-jejak hanya terbalas mana yang sempat. Maaf sangat-sangat. Kerana saya berblog hanya suka-suka untuk berkongsi apa sahaja yang saya rasa saya nak taipkan! Ok? Selamat memulakan hari ini. Moga lebih baik daripada semalam! ;)

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

7 comments:

Sunah Sakura said...

beruntunglah lelaki yang melihat pada agamanya...

Unknown said...

okeh..aku jatuh cinta

sergeant keroro said...

hehe, jangan lupa singgah blog keroro :P

Lia Lomi said...

betul tu kalau jodoh tak ke mana..

Solihin Zubir said...

ini mesti yg cari ni ada suka kt seseorg laki ni.. hehe..

aamalinaazman said...

dah lme jth cinta dgn seha
awwwwww~

nazirulhazwan~ said...

kenyit mate je kat jantan2, sure cair. tp aku tak la.haha