Kalau Tak Nak, Kita Bagi Orang Lain | fasihah.com


August 26, 2011

Kalau Tak Nak, Kita Bagi Orang Lain

Salam Ramadhan ke-26. Cepat kan waktu berlalu. Tazkirah kat masjid tadi, antara tanda-tanda kiamat ialah apabila masa menjadi semakin cepat dan terasa sangat pendek. Rasa macam baru je puasa hari tu. Kan?


Makin lama entri makin pendek, bukan sebab tak ada idea, tapi kekangan masa. Tak dan nak naik ngadap lelama depan laptop. Online pun barang 5 nam minit saje.


Sebelum tido, cek emel, tengok2, ada lagi yang tak emelkan nama ngan alamat. Tak nak hadiah ek? Tak nak, kita kasi orang lain, ramai ni yang berharap dapat. Yang dah dapat tak mo lah sambil lewa. Kira baik dah siap wat panggilan kedua. Ikutkan bagi masa 24jam je tahu?


Pi cek kat SINI ngan SANA. Ada nama ke tidak. Kalau ada, komen sini dah hantar emel ke belum. Setakat ni baru 7 orang hantar. Lagi 3 tak nak ke?


Ada lagi 11. Esok pagi kita kasi keluarkan keputusan FASA 3 pulak. Selamat bersahur~

(^____^)V

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

11 comments:

Salim Harmanain said...

bagi aku je la...berbuat baik sesama jiran.. hehe ^^

Iffah Afeefah said...

ntah ai nak lau tkde

org punyela nk bertuah

da dpt tak hargai..itula manusia!!!

sergeant keroro said...

kalau orang tu tak join pon leh dapat tak? haha

Ct Nur Aliah. said...

saya nak !

aimie amalina said...

heeeee
kite setia menunggu =]

Siti Safiyyah said...

hehe. taknak takpe. saya sudi nak terima :p

al_hakim said...

jgn ketinggian makin pendek sudah..hehe

syarifahsidrus said...

diorang tak nak, bagi saya je la.hhehee

Sunah Sakura said...

akak pon nak gak kalo diorang taknak..ahahah

JIJI YU said...

meh akt aku le

Ili Nur Amni said...

kalau diorg taknak takpe, orang lain ramai yang nak ;) hehe