Tak Faham Dengan Sesetengah Manusia | fasihah.com


December 24, 2011

Tak Faham Dengan Sesetengah Manusia


"fiza, ko nampak tak kamera aku?"


Seingat aku fiza yang last pegang semalam. Kot kot lah dia letak tempat lain kan..


"kat atas buku ko lah. Aku letak situ balik semalam"


Dah sah. Memang tak ada. Mulalah operasi mencari. Panggil skuad J&F lagi. Skuad jiha and fiza. Huhu cari punya cari.. Memang tak ada.


Bukan rezeki kan. Tak perlu nak tuduh siapa ambil. Diri sendiri salah tak simpan dalam loker. Tak perlu nak menangis meraung. Kalau dah memang itu takdirnya.


Mungkin kamera saya lebih baik bersama orang lain.


Maka hari ini 24 Dis 2011 di saat final exam mulai mendekat. Kamera nikon saya hilang. Tinggal kenangan. Semoga kau baik bersama tuan baru.


Biar hilang kamera. Jangan hilang agama dan maruah.


Pasti kehilangannya adalah atas kesilapan dan dosa yang telah saya lakukan masa lalu. Pasti.


Kerana Allah itu lebih tahu.
Published with Blogger-droid v1.7.4

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

3 comments:

aimie amalina said...

hayoooo
ciannn dieee
x pe seha..
kalo kamera itu mmg milik kamu
dia pasti akan jadi milik kamu
cpat dgn lmbt je
tamo sedih2 ye..

H.J said...

takde rezeki la tu..insyaAllah ada rezeki lain

Suriani Supian said...

syian.. kamera comel tu hilang????
tak pe nanti kita pakat2 beli DSLR yek..