Memori Persahabatan : Air Karbohidrat | fasihah.com


December 19, 2011

Memori Persahabatan : Air Karbohidrat

"Ayah dia selamba je kot. Walaupun Doktor, ayah dia yang selalu beli stok jajan-jajan, coklat, air karbohidrat."


"Aah wey, ayah dia selalu je minum manis-manis. Doktor tu.."


Dalam hati aku...air karbohidrat??


"Wey Jiha! Air karbohidrat??"


"Air bikarbonat la!!!!!"


aduyai..lawak gila! Sejak bila wujud air karbohidrat? Air bikarbonat jadi air karbohidrat.haha Jiha, jiha, nasib baik aku serach kat Google tadi, ada air karbohidrat tau. Ni dia..




haha bila berjumpa,
gamat bilik dan blok ni macam kita yang punya.
Bila berjumpa, gaya macam dah 10 tahun tak jumpa, bercerita dah macam buat kupasan novel!
Bila jumpa, ada yang jadi pakar penasihat cinta.
Bila jumpa ada yang jadi pakar psikologi.
Bila jumpa ada yang jadi Doktor penasihat kesihatan.
Ada yang jadi motivator.


Aku rasa, kita ni, kalau dah habis belajar, kenangan bersama pasti sentiasa dalam ingatan kan? Kita mula rapat daripada bila? Dari kita mula masuk U ni kan? Sebab kita duduk bilik sama..


Sekarang, walaupun dah tak duduk bilik sama, kita selalu makan sama-sama.
Tengok Running man sama-sama.
Pergi Jusco sama-sama.
Makan Domino sama-sama.
Lepastu kalau lalu bilik salah sorang daripada kita, mesti nak menjerit panggil dia.


Semoga persahabatan kita berkekalan hingga ke akhirnya.....
Nah! Video ni SANGAT OHSEM untuk korang~ ^^



TERIMA KASIH SUDI BACA^^

6 comments:

Kakzakie said...

Nice Su... gelihati kakak membaca N3 dan sayu menghayati video terpapar...

Anum said...

heheh
insyaallah

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

persahabatan sgt indah

starzieti said...

haha. kelakar la. boleh pulak die kate air karbohidrat. haha. :D

Tea said...

pssstt psstt yunk.. air berkarbonat lah... aduyaiii cium kang!

siti kektus said...

haha.
konfiden je cakap karbihidrat kan. :p